מייק-אובר: WD משיקה בישראל כונני My Book ו-My Passport עם עיצוב רענן

כונני MyPassport של Western Digital (תמונה: יח"צ) כונני MyPassport של Western Digital (תמונה: יח”צ)

יצרנית אביזרי האחסון Western Digital השיקה בישראל את כונני ה-My Passport ו-My Book המעודכנים שלה. הכוננים החדשים מציעים עיצוב רענן, צעיר וחדשני התואמים את שפת העיצוב החדשה של החברה.

ראשון בתור הוא כונן ה-My Book, שנועד לשמש בתור כונן ביתי עם מגוון שימושים רחב. מספריית תוכן ענקית הזמינה לכל משתמש ועד לכונן גיבוי מסמכים חשובים, ה-My Book יאחסן את המידע שלכם בסטייל. הכונן מציע הצפנת AES 256-bit מובנית המגנה על מידע רגיש במקרה של גניבה. ההצפנה בכונן חזקה למדי, ודורשת מיליארד מחשבים עוצמתיים (בעוצמת חישוב של שני טרה-פלופ כל אחד) שיפעלו בפרק זמן גדול פי 10 בחזקת 40 מגילו של היקום. הם יצרכו לפחות 150 טרה-וואט של חשמל במשימה.

הכונן השני שהושק הוא ה-My Passport, אשר זמין גם בגרסה מותאמת למחשבי מקינטוש. כפי שהשם מרמז, מיועד בכונן המיועד לנסיעות, ולכן מציע עמידות משופרת בפני מכות וחבלות בנוסף להיותו קטן וקל לנשיאה. גם ה-Passport מציע את אותו עיצוב חדשני ומרענן, המורכב בחלקו ממשטח חלק ובחלקו ממשטח גלים מעוגלים. גם כאן תקבלו הצפנה AES עוצמתית עם מפתח אורך 256 ביט.

כונן חיצוני MyBook של Western Digital
כונן חיצוני MyBook של Western Digital

ה-My Passport יוצע לרכישה במגוון צבעים מרעננים: שחור, לבן, אדום, כחול, צהוב, וכתום. ה-My Book יוצע בצבע שחור בלבד. נפח האחסון המירבי של ה-Passport הוא 4TB, בעוד שהמחיר עבור גרסת טרה-בייט בסיסית עומד על 379 שקלים. נפח האחסון המירבי של ה-Book עומד על 8TB, בעוד שהמחירים מתחילים ב-699 שקלים עבור גרסת ה-3TB (הקטנה ביותר). שני הכוננים יוצעו לרכישה במהלך החודש הקרוב בחנויות נבחרות ברחבי הארץ.


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים