דיווח: כל הסמארטפונים הבאים של לנובו ימותגו תחת השם Moto

ענקית המחשוב והמובייל הסינית לנובו (Lenovo) תפסיק את השימוש במותגים עצמאיים עבור הסמארטפונים אותם תשיק בעתיד ותכנה את כל מכשירי הסמארטפון מבית ייצורה תחת שם המותג הפופולרי Moto, שמקורו בחטיבת מוטורולה אשר בבעלות היצרנית. כך מוסר דיווח חדש של אתר Campaign Asia.

לטענת הדיווח, הצעד הנ”ל מגיע על מנת להפיק את המקסימום מרכישתה של מוטורולה מוביליטי (Motorola Mobility) לפני קרוב ל-3 שנים, זאת לאחר שהענקית הסינית הודתה בחודש יוני האחרון כי האינטגרציה של חטיבת המובייל שלה עם מוטורולה נכשלה ולא עמדה בציפיות. יחד עם זאת, נמסר כי לנובו מבצעת שינויים בהנהלה הבכירה של עסקי המובייל שלה, ובין היתר ממנה את ג’ינה צ’או (Gina Chau), לשעבר סמנכ”לית משאבי אנוש, לסגנית נשיאה בכירה בחטיבת המובייל.

אם המידע הנמסר בדיווח זה אכן ימומש באופן מלא, אנו עשויים לראות בשנה הקרובה את שמות המותג המוכרים Vibe ו-Phab נעלמים אט אט, כאשר אותם יחליפו סדרות מכשירים חדשות תחת המותג Moto. למעשה, רק לפני ימים ספורים חשפה לנובו סדרת מוצרי שוק ביניים חדשה שנושאת את השם Moto M, ואף שהיא כוללת נכון לרגעים אלו מכשיר אחד בלבד, היא צפויה להמשיך ולהתרחב בקרוב. צעד זה עשוי להעיד כי התהליך המתואר בדיווח אכן נמצא בהתהוות ושינויים משמעותיים בעסקי המובייל של לנובו נמצאים לפנינו.

ומה דעתכם בנושא – האם העברת כל עסקי המובייל תחת מותג Moto הינו צעד נכון עבור לנובו?


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים