הוכרז: UMI Plus E – עם 6GB RAM ושבב Helio P20

UMI Plus E (מקור: UMI) UMI Plus E (מקור: UMI)

בדיוק כפי שהבטיחה מוקדם יותר השנה, חשפה זה עתה יצרנית הסמארטפונים הסינית UMI את הסמארטפון הראשון איי פעם על גביו תרוץ מערכת השבבים Helio P20, הוא ה-UMI Plus E. המכשיר הצעיר, מלבד העובדה שבליבו פועמת המילה האחרונה בייצור מדיה-טק לשוק הבינוני-גבוה, מציע מבנה מבנה אלומיניום מלא ואטרקטיבי למדי המתעגל מגבו ישירות אל צג 5.5 אינץ’ ברזולוציית Full HD מבית שארפ המכוסה זכוכית 2.5D.

שבב ה-P20 שמגיע ב-UMI Plus E, אותו הכרנו לפני כן בשם “Plus Extreme“, הוכרז בחודש פברואר האחרון וכולל 8 ליבות Cortex-A53 בתדר מקסימלי של 2.3GHz יחד עם המאיץ הגרפי Mali-T880. מלבד זאת, כולל מפרט המכשיר זיכרון RAM בנפח 6GB, מחבר טעינה והעברת נתונים מסוג USB Type-C, סוללה בלתי נתנת לשליפה בקיבולת מרשימה למדי של 4,000mAh שתטען מ-0 ל-100 אחוזים תוך כשעה וחצי, וכן רכיב אחסון פנימי בסך 64 גיגה-בייט הניתן להרחבה בעד 256GB נוספים באמצעות כרטיס microSD.

UMI Plus E (מקור: UMI)
UMI Plus E (מקור: UMI)

עבור מערך הצילום הראשי של ה-Plus E משלבת UMI חיישן 13 מגה פיקסל בייצור סמסונג הדרום-קוריאנית עם מנגנון זיהוי פאזה עבור פוקוס אוטומטי (PDAF) ופלאש LED כפול בשתי טמפרטורות צבע, בעוד עבור מצלמת הסלפי נמצא חיישן 5 מגה פיקסל. מעט מתחת למסך המכשיר משולב קורא ביומטרי לזיהוי טביעת האצבע של המשתמש, שיפתח את נעילת המכשיר, כך על פי UMI, תוך 0.1 שניות בלבד. מערכת ההפעלה שתרוץ על גביו היא אנדרואיד 6.0 מרשמלו.

את ה-UMI Plus E, שעליו רצה מערכת ההפעלה אנדרואיד 6.0 מרשמלו, מתמחרת היצרנית ב-199.99 דולר בלבד, הם שווי ערך לכ-770 שקלים לפני חישובי עלויות מיסים ושילוח – מדובר במחיר השקה בלבד למספר מצומצם מאוד של יחידות (כ-1000 יחידות בסה”כ), כאשר לאחר מכן צפוי לעלות המחיר.

UMI Plus E (מקור: UMI)
UMI Plus E (מקור: UMI)


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים