דיווח: סדרת Galaxy S8 עשויה להגיע עם מסך הרגיש לעוצמת הלחיצה

שלט סמסונג גלקסי (צילום: גאדג'טי) צילום: גאדג’טי

סדרת מכשירי הדגל הבאה בייצור סמסונג, היא כמובן ה-Galaxy S8, עשויה להגיע למשתמשים עם מסך התומך בטכנולוגיה לזיהוי עוצמת הלחיצה, זאת באופן דומה לטכנולוגיה המשולבת במכשירי סדרת ה-iPhone 6S/7 וכן במספר מצומצם של מכשירי סמארטפון בייצור Huawei. כך גורס דיווח חדש המגיע ישירות מדרום קוריאה, מולדתה של ענקית הטכנולוגיה סמסונג.

הדיווח החדש מגיע אלינו דרך מגזין The Investor, שאף מצטט בכיר אנונימי בסמסונג המוסר כי זו עובדת על הטכנולוגיה הנ”ל, ותגיע למכשיריה כבר “בעתיד הקרוב“. יש לציין כי טכנולוגיית זיהוי עוצמת הלחיצה שעשויה להגיע כחלק ממסכי סדרת Galaxy S8 ככל הנראה תגיע ישירות ממפעלי חטיבת המסכים של היצרנית הקוריאנית, Samsung Display, שכן זו מהווה לספקית מסכי ה-Force Touch העיקרית עבור מכשירי וואווי התומכים בפיצ’ר זה.

Huawei P9 Plus (צילום: גאדג'טי)
Huawei P9 Plus עם מסך הרגיש לעוצמת הלחיצה (צילום: גאדג’טי)

אף שהמסכים הרגישים לעוצמת הלחיצה עשויים להגיע “באופן חלקי” כבר בדור מכשירי הדגל הבא של סמסונג, מוסר הדיווח כי שילובם המלא של מסכים בטכנולוגיה עשוי לקחת בין שנה לשנתיים. מתוך הדיווח מעט קשה להבין מה בדיוק המשמעות של שילוב הטכנולוגיה באופן מלא, אך ניתן להעריך כי זו תגיע עם יכולות ופיצ’רים מצומצמים למדי בסדרת ה-Galaxy S8, ובשנה-שנתיים שלאחר מכן תצבור עוד ועוד פיצ’רים ויכולות משודרגות.

כיום מגיעה סדרת מכשירי הדגל מבית אפל, iPhone 7, עם יכולות דומות תחת טכנולוגיה העונה לשם 3D Touch, כאשר באמצעות זו מסוגל המסך לזהות את לחיצה המשתמש ב-3 רמות שונות: לחיצה קלה, לחיצה חזקה ולחיצה עמוקה.

ומה דעתכם – הייתם רוצים לראות בשלל מכשירי הדגל הזמינים בשוק מסך בעל התומך בכנולוגיה זו? 


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים