חברת Gett הישראלית מקבלת הלוואה של 100 מיליון דולר מהבנק הגדול ברוסיה

מונית Gett (צילום: רונן מנדזיצקי, גאדג'טי) מונית Gett (צילום: רונן מנדזיצקי, גאדג’טי)

אפליקציית Gett הודיעה על השלמת סבב גיוס מהבנק הגדול ברוסיה, זברבנק, מה שעמיד את סך כל הגיוסים של החברה על 640 מיליון דולר. חשוב להדגיש כי לא מדובר על סבב גיוס רגיל, אלא על הלוואה שהעניק הבנק לחברת Gett למשך שבע שנים. יש לציין כי זוהי הפעם הראשונה בה הבנק מעמיד אשראי בסדר גודל שכזה לחברה כלשהי וזהו בעצם פועל יוצא של הקשרים ההדוקים שיש ל-Gett עם זברבנק.

כספי הגיוס ישמשו את החברה להמשך התרחבות לשווקים נוספים ברחבי העולם, ולצד זאת לצורך חיזוק ההתבססותה בשווקים בהם היא כבר פועלת. מעבר לכך, נמסר כי הכספים יופנו גם לרכישות של חברות אחרות שיכולות לסייע ל-Gett לשפר את שירותיה השונים.

גיוס זה מצטרף לגיוס העצום הקודם של החברה בו קיבלה השקעה של 300 מיליון דולר מחברת פולקסווגן. בגיוס הקודם נחשף כי כספי הגיוס יועמדו לשם פיתוח רכב אוטונומי שבין היתר יתחרה בפרויקט הרכב האוטונומי של “יריבתה” Uber. ניתן להניח כי 100 מיליוני הדולרים הנוספים שהתקבלו בגיוס הנוכחי ישמשו גם כן לשם קידום פרויקט הרכב האוטונומי.

שחר וייסר, מייסד ומנכ”ל Gett מסר:

Gett אשר חתמה לפני כמה חודשים על שיתוף פעולה אסטרטגי עם קבוצת פולקסווגן, יצרן המכוניות המוביל בעולם, כעת ממשיכה עם שיתוף פעולה אסטרטגי פיננסי עם הבנק המוביל ברוסיה. בעזרת שותפויות אלו Gett תוכל לחזק את מעמדה כשחקן מוביל בתחומה באירופה.


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים