תמונות חדשות של Galaxy A5 2017 מציגות מסך שדולק תמיד

Galaxy A5 2017 (הדלפה) Galaxy A5 2017 (הדלפה)

כשנה חלפה מאז הוכרז הדור האחרון של סדרת מכשירי הפרימיום לשוק הביניים מבית סמסונג, Galaxy A 2016, ונראה כי הדור הבא למכשירי הסדרה עשוי להפוך רשמי כבר בקרוב: דגם ה-Galaxy A5 2017 מוצא דרכו אל הרשת בתמונות חיות זה עתה יחד עם סקירת וידאו באורך מספר דקות שהועלתה לאתר הסרטונים המקוונים “יוטיוב” ועד עתה כבר הספיקה להימחק.

מכיוון שסרטון הוידאו המציג, לכאורה, את ה-Galaxy A5 2017, כבר הספיק להמחק מיוטיוב, אנו נסתפק בלשתף עימכם את מגוון התמונות שדלפו גם הן לרשת במהלך היממה האחרונה. על פי אלו, ניתן לראות כי מכשיר זה ישאב לא מעט השראה מסדרת מכשירי הדגל Galaxy S7, בעודו משלב מה שנראה כגב עשוי זכוכית הקמור מימינו ומשמאלו, ומתמזג עם מסגרת מתכת יוקרתית.

בחלקו הקדמי של ה-Galaxy A5 2017 המוצג בתמונות ניתן לראות מסך בגודל 5.2 אינץ’ וברזולוציית Full HD, שאף יתמוך בפיצ’ר Always On Display (מסך שדולק תמיד). פונקציה זו, שהוצגה לראשונה עם הגלקסי S7 לפני פחות משנה, טרם זכתה להגיע למכשירי שוק הביניים מבית ענקית הטכנולוגיה הדרום קוריאנית.

מסגרת המכשיר, אשר עשויה מתכת, כוללת בצידה הימני את כפתור הנעילה/כיבוי ומעליו מה שנראה כרמקול. בחלקה התחתון של המסגרת נמצא מחבר USB Type-C יחד עם שקע 3.5 מ”מ עבור חיבור אוזניות. מלבד זאת, צפוי ה-Galaxy A5 2017 לשלב שבב Exynos 7870, מצלמת 16 מגה פיקסל קדמית, זיכרון אחסון בסך 16 גיגה-בייט עם אפשרות להרחבה, 3GB RAM, סוללת 3,000mAh בלתי נתנת לשליפה ועוד.


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים