הכרזה: Uncharted The Lost Legacy הוא המשחק הבא בסדרת Uncharted

סדרת ההרפתקאות רוויית האקשן, Uncharted, תזכה לכותר חדש מאת חברת Naughty Dog. שמו של המשחק החדש הינו Uncharted: The Lost Legacy. בעת החשיפה הובהר כי לא מדובר בתוסף DLC ל-Uncharted 4, אלא במשחק עצמאי שלא דורש את המשחקים הקודמים בסדרה.

Uncharted: The Lost Legacy יתמקד בקלואי פרייזר (Chloe Frazer), וככל הנראה ישים דגש רב יותר על התגנבות וקרבות פנים-אל-פנים. טריילר החשיפה שצורף להכרזה, הציג כשמונה דקות של התגנבות מותחת בעיר ערבית, בכיכובה של קלואי שהתלבשה בחיג’אב. נראה כי הטריילר מציג משחקיות של ממש, ולקראת סופו אפשר לחזות אף בקרב פנים-אל-פנים בין קלואי לכמה דמויות.

בנוסף, ניתן להבחין בטריילר במנגנון חדש לפריצת מנעולים, ובדמות נוספת מעולם Uncharted, ששמה נדין רוס (Nadine Ross). נדין הופיעה במשחק האחרון בסדרה, Uncharted 4, בתור שכירת חרב דרום-אפריקאית. יחד עם קלואי פרייזר, מדובר בצמד של דמויות משנה חזקות במיוחד מסדרת Uncharted, שזוכות כעת למשחק משלהן.

סדרת Uncharted היא אחת מסדרות הדגל של סוני על גבי ה-PlayStation. משחקי Uncharted ידועים באקשן עוצר נשימה, סיפורים פתלתלים ונופים מרהיבים. The Lost Legacy הוא המשחק הראשון בסדרה שבו הדמות הראשית אינה ניית’ן דרייק (Nathan Drake), איתו מזוהה סדרת Uncharted בדרך כלל.


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים