מכשירי Moto G5 ו-G5 Plus נחשפים לראשונה עם מסך 5.5 אינץ’

Lenovo Moto G5 ו-Moto G5 Plus (הדלפה)

צמד מכשירי השוק הבינוני-נמוך לשנת 2016 מבית חטיבת מוטורולה שבלנובו, הם מוטו G4 ו-G4 פלוס, הוכרזו רק בחודש מאי האחרון וכבר כעת, כשבעה חודשים בלבד לאחר מכן, דולפים לרשת הפרטים הראשונים אודות ממשיכי דרכם, Moto G5 ו-Moto G5 Plus.

ההדלפה החדשה, שצצה ברשת ביממה האחרונה, נראית כצילום מסך המציג את חלקם הקדמי של השניים יחד עם הצגתם של מספר אלמנטים ממפרטם הטכני. על פי הדלפה זו יציעו צמד המכשירים מפרט דומה למדיי הפונה לשוק הביניים וכולל: מסך בגודל 5.5 אינץ’ וברזולוציית Full HD (ייתכן כי יהיה זה צג AMOLED), מערכת שבבים מדגם שאינו ידוע הכוללת מעבד מתומן ליבות, מצלמת סלפי קדמית ברזולוציית 5 מגה פיקסל וסוללה בעלת תמיכה בטכנולוגיית הטעינה המהירה Turbo Charge המספיקה ל-24 שעות פעילות מלאות.

מפרט ה-Lenovo Moto G5 ו-Moto G5 Plus (הדלפה)
מפרט ה-Lenovo Moto G5 ו-Moto G5 Plus (הדלפה)

חרף האלמנטים המשותפים בין השניים, בהחלט צפויים להיות הבדלים מהותיים למדי ביניהם שיתבטאו במספר קטגוריות. ה-Moto G5 Plus, כך נראה, יציע מצלמה ראשית ברזולוציית 16 מגה פיקסל, רכיב אחסון פנימי בסך 16 או 32 גיגה-בייט עם אפשרות להרחבה וחיישן ביומטרי לזיהוי טביעת האצבע של המשתמש. ה-Moto G5 הסטנדרטי, מנגד, לא ישלב קורא טביעות אצבע, יכיל 16GB לאחסון בלבד וכן ישלב מערך צילום ראשי בעל חיישן 13 מגה פיקסל.

על פי השמועות האחרונות, יוכרזו ה-Moto G5 ו-G5 Plus במהלך חודש מרץ של השנה הבאה.


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים