Asus מכריזה על זוג מסכי גיימינג קעורים בגודל 31.5 אינץ’

יצרנית המחשבים הטייואנית ASUS הכריזה על ה-VA326H וה-VA326N-W, זוג מסכי גיימינג קעורים שגודלם 31.5 אינץ’. שני המסכים מציעים פאנל מסוג AHVA (אחת משיטות הייצור הרבות המשתייכות למשפחת IPS) ברזולוציה צנועה של Full HD בלבד. על הרזולוציה הנמוכה מכפר קצב הרענון המרשים, העומד על 144 הרץ. זמני התגובה של המסכים נאים למדי ועומדים על ארבע מילי-שניות, בעוד שהבהירות המירבית הינה 300 ניט. יחס הניגודיות הטבעי של המסכים הוא 1:3000.

זווית הצפייה המירבית במסכים היא 178 מעלות, והיא מצטרפת אל קימור נאה בגודל 1800R (אם שולי המסך היו ממשיכים ונפגשים, היה נוצר עיגול בעל רדיוס של 1.8 מטר) המספקים יחד חווית משחק מרשימה ועוטפת. השוני היחיד בין המסכים מתבטא בגזרת החיבורים: בעוד שלדגם ה-H יש יציאות HDMI, DVI ו-VGA, בדגם ה-N-W יציאות DVI ו-VGA בלבד.

היציאות הדיגיטליות במסכים תומכות בטכנולוגיית HDCP למניעת גניבת תוכן, משמע זוג המסכים מתאימים גם לשימוש כטלוויזיה בשילוב עם ממירי Hot או Yes. על מנת לחסוך בעלויות, בזוג המסכים לא הוטמעו רכזות USB או אפילו רמקולים – תאלצו לרכוש את אלו בנפרד. במסך הוטמעה כוונת וירטואלית עבור גיימרים וגם טכנולוגיה להפחתת האור הכחול בחשיכה לשמירה על מחזור שינה תקין.

asus-va326-2

זוג המסכים החדשים יוצעו לרכישה באירופה ובארצות הברית ברבעון הראשון של השנה הבאה. דגם ה-H יאלץ אתכם להיפרד מ-399 דולרים (כ-1,500 שקלים חדשים), בעוד שמחירו של הדגם השני טרם נחשף. בשלב זה לא ברור האם המסכים החדשים יגיעו גם אל ארץ ישראל.


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים