אח נוסף: סמארטפון בשם Meizu M5S עשוי להפוך רשמי בקרוב

מייזו M5S (מקור: TENNA)

לאחר שחשפה לראשונה את סדרת M5 מוקדם יותר השנה עם שני סמארטפונים שזהו לשמות Meizu M5 ו-M5 Note, נראה כי יצרנית המובייל הסינית לא מתכוונת לעצור לרגע. על פי מידע חדש שעולה מאתר משרד התקשורת הסינית, TENAA, עשויה מייזו להכריז בקרוב על מכשיר נוסף שיקבל את השם Meizu M5S.

בתכנים שהועלו לאתר המשרד הממשלתי הסיני נחשפים כלל הפרטים הרלוונטיים אודות המכשיר, ובראשם תמונותיו. על פי אלו, ניתן לראות כי ה-M5S יביא עימו זו פעם נוספת את עיצוב המתכת הפופולרי של היצרנית העולה, כאשר זה נקטע על ידי צמד פסי אנטנה בגב המכשיר. חלקו הקדמי של הסמארטפון יכוסה זכוכית הגנה בתצורת 2.5D מעוגלת, ומתחת למסך נמצא את כפתור הבית הפיזי שמשלב חיישן ביומטרי לזיהוי טביעת האצבע של המשתמש.

בכל הנוגע למפרטו הטכני, נכתב באתר TENAA כי ה-Meizu M5S יביא עימו צג בגודל 5.2 אינץ’ וברזולוציית HD 720P, מעבד מתומן ליבות בתדר מקסימלי של 1.3GHz, חיישן צילום ראשי ברזולוציית 13 מגה פיקסל עם פלאש LED ייעודי, מצלמת סלפי ברזולוציית 5 מגה פיקסל וסוללה בלתי נתנת לשליפה בקיבולת של 2,930mAh.

עבור מערך הזיכרון של המכשיר תציע מייזו שלל וריאציות שישלבו 16, 32 או 64 גיגה-בייט של זיכרון אחסון פנימי (ככל הכנראה יחד עם אפשרות להרחבה באמצעות כרטיס MicroSD) יחד עם זיכרון RAM בנפח של 2, 3 או 4 גיגה-בייט. מימדי ה-M5S, שיוצע לרכישה בצבעים כסוף, זהב וזהב ורוד, יעמדו על 148.2 מ”מ אורך, 72.53 מ”מ רוחב, 8.4 מ”מ עובי ומשקל של 138 גרם.


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים