סמסונג רומזת: סדרת Galaxy A 2017 תגיע עם עמידות בפני מים

Samsung Galaxy A5 2017 (הדלפה) Samsung Galaxy A5 2017 (הדלפה)

לא רק מכשיר הדגל הבא של סמסונג חוגג בכותרות אתרי התקשורת במהלך השבועות האחרונים, אלא גם סדרת מכשירי הפרימיום לשוק הביניים הבאה פרי פיתוחה, היא כמובן Galaxy A 2017. לאחר ששלושת המכשירים הראשונים שצפויים להפוך רשמית בתקופה הקרובה כבר נחשפו בשלל הדלפות, מוצאת לנכון ענקית הטכנולוגיה הקוריאנית לשחרר את הטיזר הראשון לקראת ההכרזה הצפויה.

בטיזר (מצורף תחת פסקה זו) אותו פרסמה נציגות חטיבת המובייל של החברה במלזיה דרך חשבון הטוויטר הרשמי שלה, נכתב בפונט גדול למדי המשפט: “הכל מתחיל עם A. עצרו את נשימתכם“, כאשר האות A מודגשת בצבע כחול ומעידה כי החברה אכן מתייחסת לסדרת גלקסי A 2017. מלבד האישור המובן מאליו לכך שסדרת המכשירים החדשה תהפוך רשמית בקרוב, מופיעות בטיזר טיפות מים בולטות בחלקו הימני התחתון, מה שעשוי לאשר את ההערכות והדיווחים בנושא עמידות מכשירי הסדרה בפני מים.

מקור: Twitter
מקור: Twitter

על פי כל הדיווחים הקודמים, שלושת מכשירי הסדרה – Galaxy A3 2017, Galaxy A5 2017 ו-Galaxy A7 2017, צפויים כולם להציע עמידות בפני מים ואבק תחת תקן IP68 (עד 30 דקות מתחת למים בעומק של למעלה ממטר), זאת בדומה למכשירי הדגל גלקסי S7 ו-S7 Edge, מהם ישאבו השלושה גם את קווי העיצוב העיקריים שלהם.

נכון לרגעים אלו לא ברור מתי בדיוק תחשוף סמסונג את סדרת Galaxy A 2017, אך הדבר צפוי להתרחש כבר במהלך השבועות הקרובים. 


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים