גרסה חדשה ל-Dell XPS 13 הופכת את המחשב להיברידי

מחשב DELL XPS 13

יצרנית המחשבים האמריקאית Dell הכריזה על הגרסה ההיברידית למחשב ה-XPS 13. הגרסה החדשה מציעה את העיצוב היוקרתי של ה-XPS 13 הקיים ומוסיפה לו ציר של 360 מעלות המאפשר להשתמש במחשב גם בתור טאבלט, בדומה לסדרת ה-Yoga של Lenovo.

המחשב החדש הוא למעשה היברידי למחצה, שכן כל איברי העיבוד שלו ממוקמים בבסיס בעל המקלדת והמסך עצמו אינו ניתק. מתחת למכסה המנוע תמצאו מעבד אינטל מדור Kaby Lake העדכני בתצורת Core i5 (דגם 7Y54 במהירות 3.2 גיגה-הרץ) או Core i7 (דגם 7Y75 במהירות 3.2 גיגה-הרץ). המחשב מקורר בצורה פאסיבית ללא מאוורר, מה שאמנם תורם להפחתת העובי ורמת הרעש אך עשוי להעיב על הביצועים תחת עומסי עיבוד כבדים.

לצד המעבד תמצאו עד 16 גיגה-בייט של זיכרון פעולה (RAM) ועד טרה-בייט אחד של אחסון SSD מהיר. המסך מציע את עיצוב ה-InfinityEdge היפהפה המזוהה עם סדרת XPS ומתגאה בשוליים דקיקים בעובי 5.2 מ”מ בלבד. המחשב מציע גזרה דקיקה ונאה במשקל 1.3 קילוגרם ובעובי 13.8 מ”מ. גודלו של מסך המחשב הוא כמובן 13 אינץ’ והוא מציע זוויות צפייה של 170 מעלות ובהירות מירבית של 400 ניט. הפאנל זמין ברזולוציית של Full HD או 1800 על 3200 פיקסלים (+Quad HD).

מחשב ה-XPS 13 החדש של דל מוצג ב-CES 2017

חבילת החיבורים כוללת זוג חיבורי USB-C, חיבור DisplayPort וקורא כרטיסי microSD. אחד מן חיבורי ה-USB-C משמש לטעינת המחשב ותומך בטכנולוגיית Thunderbolt 3, המאפשרת לחבר זוג מסכי 4K במקביל בעזרת רוחב פס אדיר העומד על 40 גיגה-ביט בשנייה. על מנת לפצות במעט על החבילה הדלה, דל מפנקת את רוכשי המחשב במתאם USB-C ל-USB רגיל (USB-A) הכלול בערכה. במחשב שולבה סוללה בנפח 46 וואט-שעה.

המחשב החדש יוצג בתערוכת CES ויוצע לרכישה בארה”ב החל מיום חמישי הקרוב (ה-5 בינואר). סביר להניח כי יגיע אל ישראל בשלב מאוחר יותר. מחירו של הדגם הבסיסי יעמוד על 1000 דולרים (כ-3,850 שקלים חדשים), 200 דולרים יותר מאשר הדגם הרגיל ללא הציר האקרובטי.


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים