חברת Roccat מציגה מקלדת ועכברי גיימינג חדשים

עכבר Roccat Leader עכבר Roccat Leader

חברת Roccat, יצרנית המוכרת לצרכן הישראלי בעיקר בזכות הציוד ההיקפי שלה הנמכר מאוד בארץ בשנים האחרונות, משיקה מקלדת ועכבר חדשים לליין הגיימינג שלה במעמד תערוכת האלקטרוניקה הצרכנית CES המתרחשת בימים אלו.

מקלדת הגיימינג החדשה מבית החברה, ה-Isku+ Force FX, הינה מסוגת המקלדות המכאניות, והיא אף כוללת מקשים מסויימים בעלי רגישות גבוהה מאוד, אלו מקשי הגיימינג הנפוצים: WASD וכמו כן, E ו-Q. מקשים אלו מוגדרים במשחקים כיום עבור תזוזה, והשאר הם בדרך כלל מקשי פונקציה תלויי סוג המשחק (מקש פעולה או פונקציה הקשורה בנשק מכל סוג).

המקשים כולם הינם בלעדיים למקלדות החברה, מקשי ה-Force FX. על פי החברה, מקשים בעלי רגישות גבוהה מקנים חווית שליטה הדומה לשל בקר משחק עבור קונסולה.

מקלדת למשחקים מדגם Isku+ Force FX של Roccat
מקלדת למשחקים מדגם Isku+ Force FX של Roccat

יחד איתו, השיקה החברה גם 3 עכברי גיימינג חדשים, להם חידושים מתחת למכסה המנוע, והם למעשה מוקדשים כולם לחיישן העכבר, הנקרא על ידי החברה “Owl-Eye” (“עין הינשוף”). זה מכיל, על פי החברה, תזוזה בעלת דיוק ביחס של 1:1, כאשר הוא מקנה חווית משחק ושימוש משופרים באופן דרסטי. הנתונים הטכניים בהחלט מחמיאים: מהירות העכבר מסוגלת להגיע עד ל-12,000 DPI, עם תזוזה של 250 IPS, ו”האצה” ברמה של 50G.

העכבר הראשון נקרא The Leadr והוא עכבר גיימינג אלחוטי, תיאור העשוי להשמע סותר-משהו עבור משתמשים מסויימים, אך מבלי להזכיר עכברים מצויינים העומדים בקטגוריה הנ”ל, החברה מבטיחה עכבה אפסית לחלוטין. השני הינו ה-Kone EMP בעל מראה הזהה לעכברי הגיימינג הקיימים של החברה עם קווי המתאר בעלי תאורת ה-RGB שלו. העכבר האחרון נקרא Kone Pure 2017, עכבר במשקל של 88 גרם בלבד המכיל גוף קטן יחסית, ותוכנן על פי החברה לאנשים עם כפות ידיים קטנות.

עכבר Roccat Kone EMP
עכבר Roccat Kone EMP

מחירהם של העכברים אינו נחשף. מנגד, מחירה של המקלדת צפוי ליהיות באזור ה-100 דולר.


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים