Razer מכריזה על פרוייקט Valerie – מחשב נייד עם שלושה מסכים

מחשב גיימינג עם שלושה מסכים מבית Razer Project Valerie (תמונה: Razer)

טובים השלושה מן האחד: Razer ככל הנראה מאסה בגודלם הקטן של מסכי ניידים, אחרת אין שום דרך להסביר את פרוייקט Valerie. מדובר במחשב גיימרים ניידי ועוצמתי המשלב שלושה מסכי ענק המאפשרים לגיימר לקחת איתו את חווית המשחק העוטפת אל כל מקום אליו ילך.

כל אחד משלושת המסכים במחשב הוא מסך IGZO איכותי ברזולוציית 4K ובגודל 17.3 אינץ’. המסכים תומכים בטכנולוגיית G-Sync של NVIDIA לסנכרון קצב הרענון לקצב ייצוב הפריימים ובנוסף מציעים תמיכה ב-100% מתקן Adobe RGB לעבודת צבעים מקצועית. המסכים נעזרים במערכת מכנית המוציאה אותם מתוך המסך המרכזי ומקבעת אותם במקומם, באופן מהיר ונוח ללא צורך בהתערבות פיזית מצד המשתמש.

כל הפיקסלים הללו זקוקים לכוח מניע עוצמתי, לכן במחשב משולב כרטיס מסך עוצמתי במיוחד מסוג NVIDIA GeForce GTX 1080. הכרטיסים האחרונים בסדרת 10 של NVIDIA מציגים ביצועים דומים מאוד לאלו של אחיהם השולחניים, ביצועים עילאיים החיוניים בפרוייקט Valerie לו מערך מסכים עשיר יותר משל רוב העמדות השולחניות.

המחשב של פרוייקט Valerie מציע כמובן את כל הפינוקים שהתרגלנו לקבל במחשבי Razer היוקרתיים. תמצאו כאן, לדוגמה, מקלדת בעלת מתגים מכניים בפרופיל נמוך המשפרים את חווית המשחק מבלי לפגוע בעוביו של המחשב. עוביו עדיין עומד על 38.1 סנטימטרים מכובדים למדי, וזאת ללא עובי נוסף של מתגים מכניים בגודל מלא. תקבלו כאן גם משנעי חום דינמיים, תא אידוי ומאוורר שעוצב בידי Razer על מנת לקרר ביעילות את החום הרב שהמחשב מפיק. המחשב “קליל” למדי במשקל של פחות מ-5.4 קילו-גרם.

בשלב זה לא ברור האם פרוייקט Valerie הוא ניסוי חביב במעבדות החברה או תקווה למוצר אמיתי שיושק. אם האפשרות השנייה נכונה, סביר להניח שהוא יגיע אל השוק בעוד זמן רב מאוד ויעלה הון תועפות.


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים