WhatsApp מוסיפה חיפוש לקבצי GIF ופותרת את אחת הבעיות הגדולות של היישום

WhatsApp Logo

ליישום המסרים המיידים וואטסאפ יש אמנם יותר ממיליארד משתמשים, אך הוא אינו מפסיק לרגע להתקדם ולהתפתח. גרסת הבטא האחרונה של האפליקציה מוסיפה חיפוש מובנה לקבצי GIF ומעלה את כמות התמונות לשליחה במקביל מ-10 ל-30.

נתחיל בשינוי שישמח את רוב המשתמשים: במהלך שליחת תמונות ברצף, ניתן כעת לבחור עד 30 תמונות במקביל ולשלוח אותן יחדיו. המגבלה הקודמת עמדה על 10 תמונות בלבד, מה שאילץ את המשתמשים לזכור מה הייתה התמונה האחרונה ששלחו ולשלוח את התמונות בכמה “נגלות” לא נוחות. המגבלה החדשה משפרת משמעותית את חווית השליחה ומאפשרת למשתמשים לשלוח צרור תמונות גדול בהרבה במכה אחת.

whatsapp-30

נוספת על הסרת המגבלה, הוסיפה Whatsapp גם פיצ’ר נוסף חדש: חיפוש ג’יפים (GIFs). במסך בחירת האמוג’ים, ימצאו כעת משתמשי הבטא של האפליקציה לשונית חדשה עם התגית GIF. בלחיצה עליה יוצג מערך מלא בג’יפים פופולריים למצבים שונים, עם אפשרות חיפוש על מנת לאתר את הג’יף המושלם לסיטואציה. בשלב זה, האפליקציה עדיין קורסת לעיתים במהלך שליחת ה-GIF, כך שככל הנראה הפיצ’ר זקוק לעוד מעט עבודת ניפוי חרקים מצד מהנדסי האפליקציה.

ספקי התוכן של חיפוש ה-GIFים החדשים הן Giphy, אתר הג’יפים הגדול ביותר, ו-Tenor, מקלדת ג’יפים למערכת ה-iOS. משתמשי האפליקציה יחולקו באופן שווה בשווה בין Giphy ל-Tenor, ולא תהיה אפשרות להחליף בין הספקיות. ל-Giphy מאגר ג’יפים רחב ועשיר יותר משל Tenor, מה שעשוי לאכזב במעט את חובבי הג’יפים שלא התמזל מזלם ונפל בפור כי יקבלו את Tenor.

whatsapp-gif

שתי היכולות החדשות מוטמעות בעדכון חדש שנשלח כבר עכשיו אל בודקי גרסאות הבטא של האפליקציה. הן צפויות להיות מוטמעות בעדכון שיופץ אל כלל המשתמשים בקרוב.


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים