הודלף: זהו מכשיר הדגל Galaxy S8 – עם שוליים דקיקים ורמקולים סטריאופוניים

Samsung Galaxy S8 (הדלפה) Samsung Galaxy S8 (הדלפה)

זמן קצר לאחר שנחשף לראשונה כיצד עשוי להיראות עיצובם של מכשירי סדרת הדגל Galaxy S8, דולפות לרשת תמונות הדמיה חדשות וראשונות מסוגן המציגות בבירור את קווי העיצוב של שינחו את סמסונג בייצור מכשיר הדגל הבא שלה.

התמונות, 3 במספרן, מובאות אלינו בחסותו של אתר GSM Arena ומתבססות על שרטוטים “מדוייקים” שנשלחו לאתר על-ידי יצרנית כיסויים אנונימית, כך שיש לקחת את אמינות הדברים בזהירות הדרושה. לפי שרטוטים אלו, ניתן לראות כי ה-Galaxy S8 יגיע, בהתאם לכל הדיווחים והשמועות שמלווים אותנו בחודשים האחרונים, עם מסך בעל שוליים מצומצמים ביותר. צג זה, אגב, יהיה קמור מימין ומשמאל באופן מהותי ביותר כך שאת השוליים באיזורים אלו כלל לא ניתן לראות.

Samsung Galaxy S8 (הדלפה)
Samsung Galaxy S8 (הדלפה)

מחלקו הקדמי של המכשיר, כפי שניתן לראות, נעדר כפתור הבית הפיזי וחיישן טביעות האצבע, כאשר את הקורא הביומטרי תמקם סמסונג מתחת למסך המכשיר. מסגרת הגלקסי S8 כמו גם גבו נראים כעשויים יריעת אלומיניום אחת, זאת בניגוד למבנה הזכוכית שזכינו לראות עם שני דורות מכשירי הדגל הקודמים של הסדרה, גלקסי S7 ו-S6 – אף שמוקדם להחליט זאת בהסתמך על תמונות ההדמיה שדלפו בשלב זה. בניגוד לשמועות רבות, נראה כי היצרנית הקוריאנית לא תלך בעקבות מתחרתה האמריקאית, אפל, ותשאיר את מחבר ה-3.5 מ”מ בחלקו התחתון של מכשיר הדגל הבא שלה.

לצידו, נמצא שקע USB (ככל הנראה מסוג Type-C) ורמקול, זאת בדומה למרבית מכשיריה של היצרנית. עם זאת, ב-Galaxy S8, בניגוד מוחלט לשאר אחיו בסדרה, נמצא בחלקה העליון של המסגרת רמקול נוסף וביחד יספקו השניים אודיו סטריאופוני. עוד נמצא במסגרת המכשיר כפתור נעילה/כיבוי וכן כפתורי וויסות ווליום, שלמרבה ההפתעה ימוקמו כולם בצידה השמאלי של המסגרת.

Samsung Galaxy S8 (הדלפה)
Samsung Galaxy S8 (הדלפה)


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים