כעת ניתן לשחק ב-Watch Dogs 2 בחינם למשך שלוש שעות

אם עד עכשיו לא השתכנעתם ש-Watch Dogs 2 שווה את כספכם, תוכלו כעת להוריד את המשחק בחינם ולשחק באופן חופשי למשך שלוש שעות. לאחר מכן תסתיים ההדגמה ותוכלו להחליט אם לקנות את המשחק או לוותר עליו. כך הודיעה Ubisoft בבלוג הרשמי של החברה.

ההטבה זמינה כעת עבור שחקני PlayStation 4 שיכולים להוריד את המשחק, ותגיע לשחקני Xbox One ב-24 לינואר. שחקני המחשב האישי ייאלצו להסתפק בסרטוני משחקיות ביוטיוב, ולא יקבלו את האפשרות לשחק ב-Watch Dogs 2 בחינם בשלב זה.

Ubisoft מנסה למשוך שחקנים נוספים ל-Watch Dogs 2, שלפי פרסומים שונים לא הצליח להגיע לנתוני המכירות להם קיוותה החברה. מנתונים שנאספו בבריטניה עולה כי בהשוואה ל-Watch Dogs הראשון, מכירותיו של המשחק השני נמוכות ב-80%, מכה קשה עבור Ubisoft שהתאמצה לפצות בהפקתו על חוסריו של המשחק הקודם.

Watch Dogs הראשון שיצא ב-2013 נמכר היטב, אך אכזב גיימרים רבים. התלונות העיקריות היו אודות ההבדלים בין החומרים שפורסמו טרם המשחק לבין המשחק המוגמר, כמו גרפיקה פחות טובה משהובטח. שימוש דל מדי באלמנטים של האקינג בהם התהדר המשחק, משימות שחוזרות על עצמן וסיפור פושר היו גם כן תלונות מרכזיות. ב-Watch Dogs 2 נראה ש-Ubisoft התאמצה לתקן בעיות אלו, וכעת שחקנים רבים יותר יוכלו לנסות בעצמם את המשחק ולהחליט.

עמוד Watch Dogs 2 ל-PlayStation 4

עמוד Watch Dogs 2 ל-Xbox One


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים