תמונות חדשות מציגות את ה-LG G6 ממגוון זוויות, עשוי להגיע עם גב מטאלי

LG G6 (הדלפה) LG G6 (הדלפה)

הכרזתו של מכשיר הדגל LG G6 הולכת ומתקרבת אלינו בצעדי ענק ונראה כי הדיווחים, השמועות וההדלפות בנושא אינם מתכוונים לחדול עד הרגע בו יוצג המכשיר באופן רשמי על גבי בימת אירוע ההכרזה שיערך במסגרת תערוכת MWC 2017 הקרובה. כעת, לאחר ששיתפנו אתכם בעניין דגמים נוספים לסדרה עליהם עשויה היצרנית לעבוד, דולפת לרשת סדרת תמונות חדשה המציגה את מכשיר הפרימיום LG G6 ממגוון זוויות.

בתמונות המכשיר החדשות, שמגיעות אלינו ישירות ממולדת היצרנית, נראה ה-G6 כשהוא כולל, בדיוק בהתאם לכל הדיווחים והתמונות שנחשפו עד עתה, צג בעל שוליים דקיקים ביותר מימינו ומשמאלו, לצד שוליים מעט יותר עבים מתחת ומעל למסך ה-5.7 אינץ’ שבחלקו הקדמי. מסגרת המכשיר, כך נראה, עשויה מאלומיניום ואליה מתעגל גב המכשיר שקמור במעט מכל צדדיו.

בניגוד לשלל הדיווחים הקודמים, נראה כי גב המכשיר יהיה עשוי ממתכת בעלת מראה מטאלי, שאינה מגיעה כיחידה אחת עם מסגרת המכשיר (Unibody) אלא מחוברת אליה באופן שונה. עם זאת, שלל הדיווחים הקודמים הגיעו (רבים מהם) ממקורות בעלי רמת אמינות גבוהה למדי, כך שאל לנו למהר לשלול אותם.

ייתכן מאוד שהיצרנית הדרום קוריאנית תבחר להשיק עם המכשיר 2 רמות גימור שונות – האחת כוללת גב מטאלי בעל מראה מוברש ואילו השניה גב זכוכית נוצץ. בכך תומכת הדלפה חדשה שפורסמה במהלך סוף השבוע גם היא ומציגה תמונה חיה של המכשיר עם גב נוצץ במיוחד (מוצגת מטה).

LG G6 (הדלפה)
LG G6 (הדלפה)

על ה-LG G6 תכריז ענקית הטכנולוגיה במסגרת אירוע שייערך ב-26 לפברואר, יום ראשון. 


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים