גלקסי S8 ו-S8 פלוס נחשפים בסרטון חדש עם מסכים קמורים בגודל 5.7 ו-6.2 אינץ’

Samsung Galaxy S8 ו-Galaxy S8 Plus (הדלפה) Samsung Galaxy S8 ו-Galaxy S8 Plus (הדלפה)

זמן לא רב מפריד בינינו לבין ההכרזה הרשמית של סמסונג על צמד מכשירי הדגל הבאים של החברה, Galxay S8 ו-Galaxy S8 Plus, אך נראה כי לענקית הטכנולוגיה הדרום קוריאנית כבר לא יהיה דבר לחדש לנו, שכן חרושת השמועות אודותם שהחלה כבר לפני קרוב לשנה, אינה מתכוונת לעצור ולא לרגע. וכעת, פחות מ-48 שעות לאחר שנחשפו כיסויים המציגים את ההבדלים ביניהם, דולפות לרשת תמונות חדשות המציגות את הגלקסי S8 וגלקסי S8 פלוס במלוא הדרם.

התמונות החדשות, שמגיעות בליווי סרטון יוטיוב קצרצר באורך 24 שניות, מודלפות באדיבותו של מדליף המובייל OnLeaks, שהדלפותיו נמצאות כנכונות פעם אחר פעם. על פי ההדלפה החדשה, שלמעשה מציגה שרטוטי CAD ממוחשבים של שני המכשירים, ניתן לאשר את כל המידע אותו אנו יודעים אודות צמד הסמארטפונים: שניהם יציגו מסך קמור בתצורת Edge שיתעגל מימין ומשמאל אל מסגרת עשויה אלומיניום יוקרתי ומשם יתחבר אל גב עשוי זכוכית נוצצת.

בגב המכשיר, כך נראה, נמצא חיישן ביומטרי לזיהוי טביעת האצבע שעשוי לתפקד גם ככפתור בית, כמו גם את חיישן הצילום הראשי, פלאש LED ומד דופק.

Samsung Galaxy S8 ו-Galaxy S8 Plus (הדלפה)
Samsung Galaxy S8 ו-Galaxy S8 Plus (הדלפה)

נוסף על כך, בדופן המכשירים התחתונה, כפי שזו מוצגת בתמונות, שוכנים רמקול מונו בודד, מיקרופון, מחבר טעינה והעברת נתונים מסוג USB Type-C וכן שקע 3.5 מ”מ עבור חיבור אוזניות ואביזרי שמע שונים – זאת בניגוד לרבים מן הדיווחים שפורסמו בחודשים האחרונים וציינו כי סמסונג מתכננת להסיר את שקע האוזניות בסדרת מכשירי ה-Galaxy S8.

על פי כל הידוע לנו עד כה, צפויים ה-Galaxy S8 ו-Galaxy S8 Plus להגיע אלינו עם מסך בגודל 5.7-5.8 ו-6.1-6.2 אינץ’, בהתאמה, מצלמה ראשית ברזולוציית 12 מגה פיקסל ובטכנולוגיית Dual Pixel אותה הציגה סמסונג בשנה שעברה, מצלמת 8 או 16 מגה פיקסל קדמית, זיכרון RAM בנפח 4 או 6 גיגה-בייט, רכיב אחסון פנימי בנפח מינימלי של 64 גיגה-בייט, סורק קשתית (Iris Scanner), ועוד.

על גבי יכולות העיבוד של צמד הסמארטפונים תהא אחראית אחת משתי מערכות שבבים חזקות במיוחד: Exynos Octa 8895 בייצורה העצמאי של סמסונג או Snapdragon 835 מבית קוואלקום. את כוח העבודה למפרט העוצמתי יספקו סוללות בנפח 3,250mAh ו-3,750mAh עבור דגמי ה-S8 ו-S8 פלוס, בהתאמה.

ה-Galaxy S8 ו-Galaxy S8 Plus צפויים להפוך רשמיים בין סוף חודש מרץ לאמצע חודש אפריל. 


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים