מכשיר הדגל LG G6 יגיע עם רכיב אודיו Quad DAC מובנה

LG G5 SE (צילום: גאדג'טי) מודול ה-DAC במכשיר ה-LG G5 SE (צילום: גאדג’טי)

מכשיר הדגל הבא של ענקית הטכנולוגיה הדרום קוריאנית, LG Electronics, ייחשף ביום ראשון, ה-26 בפברואר במסגרת האירועים המקדימים לתערוכת המובייל MWC 2017 שתתקיים בברצלונה בין ה-27 בפברואר ועד ה-2 במרץ. אך ב-LG לא ממתינים להכרזה הרשמית וממשיכים לספק טיזרים החושפים רכיבים שונים שיגיעו יחד עם מכשיר ה-LG G6.

פוסט חדש שפירסמה החברה באתר הקוריאני שלה מציין את שילובו של ממיר דיגיטלי לאנלוגי (Quad DAC) שישולב במכשיר הדגל LG G6. היצרנית הדרום קוריאנית שילבה רכיב דומה גם בסמארטפון ה-LG V20 שהושק בשנה שעברה, כאשר מכשיר הדגל הקודם שלה, LG G5, שילב רכיב דומה גם כן בעזרת מודול חיצוני. מאחר שנטשה LG את מערך המודולים שהוצג בשנה שעברה, נראה כי כעת משלבת זו את רכיב ה-Quad DAC במכשיריה באופן מובנה.

LG G5 (צילום ועיבוד: גאדג'טי)
מודול ה-DAC של B&O ב-LG G5 (צילום ועיבוד: גאדג’טי)

את רכיב ה-DAC שיגיע עם ה-LG G6 תספק חברת ESS Technology, המייצרת שבבי אודיו גם עבור טלפונים, זה יתמוך בצלילים ב-32 ביט ויאפשר ויסות האודיו בנפרד בין הצלילים המגיעים לאוזן שמאל ובין אלו המגיעים לאוזן ימין. סינון רעשים יהיה חלק מההצעה של LG בדגם ה-G6, כאשר רכיב ה-Quad DAC יפחית את רעשי הרקע ויתמקד בהעברת צלילים נקיים ככל הניתן.

סמארטפון הדגל של LG צפוי להציע מסך בגודל 5.7 אינץ’ עם שוליים מצומצמים ויחס מסך-גוף גבוה מתמיד, כאשר תצוגת המכשיר צפויה להמשיך ולהציע צפיפות גבוהה של פיקסלים, אשר הפעם ימוקמו בפורמט מעט חריג של 18:9. פרט לזאת, צפוי LG G6 לשלב חומרה של מכשיר דגל לשנת 2017, הכוללת את מערכת השבבים Snapdragon 821, זיכרון עבודה (RAM) של 4 או 6 גיגה-בייט, אחסון על סך 32 או 64 גיגה-בייט, מערך צילום כפול בגבו וככל הנראה גם עמידות בפני מים ואבק.

הצטרפו אלינו ביום חשיפת המכשיר, אז נדווח לכם על כל העדכונים שתחשוף LG באירוע הצגת סמארטפון הדגל החדש שלה. לא רוצים לפספס אף רגע? הירשמו לאירוע שלנו בפייסבוק, בו תמצאו עדכונים שוטפים מהתערוכה, תמונות, מידע ושידורים חיים היישר מ-MWC 2017 – לחצו כאן למעבר לדף האירוע.


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים