הוכרז: Huawei Honor V9 – עם מערך צילום כפול בעל יכולות מיפוי בתלת מימד

Huawei Honor V9 Huawei Honor V9

בהתאם לציפיות וכפי שהודיעה החברה באופן רשמי לפני למעלה משבוע, לקחה לעצמה את הבמה יצרנית הסמארטפונים הסינית הונור, שנמצאת בבעלותה ושליטתה המלאה של ענקית הטכנולוגיה ויצרנית הסמארטפונים השלישית בגודלה בעולם, וואווי, והציגה לעולם באופן רשמי פאבלט פרימיום חדש בשם Huawei Honor V9.

המכשיר החדש מבית מותג המובייל הסיני מגיע עם מערך צילום כפול ייחודי במינו שמוטמע בגבו, ומאפשר למשתמשים לבצע מיפוי מודולים בתלת מימד (3D Modeling). בכך, מהווה המכשיר לסמארטפון הראשון שמציע את יכולות אלו, העשויות לאפשר למשתמשים להדפיס מודולי 3D ישירות מהסמארטפון. מערך הצילום הכפול שיאפשר את הפונקציות הללו כולל שני חיישנים ברזולוציית 12 מגה פיקסל עם מפתח צמצם f/2.2, פלאש LED כפול בשתי טמפרטורות צבע וכן פוקוס לייזר אוטומטי.

ה-Honor V9 לא בולט רק ביכולות הצילום שלו, אלא כולל גם מפרט טכני מן השורה הראשונה שבראשו ניצבת פלטפורמת העיבוד Kirin 960 בייצור חברת האם, וואווי, המבצעת שימוש ב-4 ליבות עיבוד מסוג Cortex-A73 ו-4 ליבות נוספות מדגם Cortex-A53, יחד עם המאיץ הגרפי Mali-G71 שמגיע בתדר 900MHz. לצד אלו נמצא 4GB או 6GB של זיכרון RAM, המצורפים ל-64 או 128 גיגה-בייט אחסון פנימי, בהתאמה.

Huawei Honor V9
Huawei Honor V9

שאר המפרט של הפאבלט החדש כולל מצלמת סלפי קדמית ברזולוציית 8 מגה פיקסל, מחבר טעינה והעברת נתונים מסוג USB Type-C, סוללה בלתי ניתנת לשליפה בקיבולת 4,000mAh וכן צג LCD בגודל 5.7 אינץ’ וברזולוציית Quad HD.

Honor V9, שמגיע כממשיך דרכו הישיר של ה-Honor V8 שנחשף במאי 2016, מציע קווי עיצוב שונים מהותית מקודמו, כאשר הוא מגיע עם מבנה מתכת מלא העוטף את חלקו האחורי ומסגרתו, בעודו משתלב אל זכוכית 2.5D שבחלקו הקדמי. גב המכשיר, בו נמצא צמד פסי אנטנה עשויי פלסטיק וכן קורא טביעות אצבע, דומה לא מעט למכשיר הדגל iPhone 7 Plus. מימדי המכשיר ועומדים על 157 מ”מ אורך, 77.5 מ”מ רוחב ו-6.97 מ”מ עובי.

את ה-Honor V9 תציע היצרנית לרכישה עבור מחיר של 2,599 יואן סיני, הם שווי ערך לכ-1,400 שקלים על פי שער ההמרה הנוכחי, זאת עבור הגרסה הבסיסית ביותר שכוללת 4GB RAM ו-64GB אחסון פנימי. עבור גרסה שתציע רכיב אחסון בנפח זהה, אך זיכרון RAM בסך 6GB, תגבה הונור 2,999 יואן (כ-1,620 שקלים), כאשר דגם הפרימיום שמשלב 6GB RAM ו-128GB אחסון, יוצע למשתמשים במחיר של 3,499 יואן סיני, הם מתורגמים לכ-1,900 שקלים על פי שער ההמרה הנוכחי.

Huawei Honor V9
Huawei Honor V9


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים