כרטיס הזיכרון בסדרת SF-G של סוני יהיה המהיר בעולם

כרטיסי זיכרון מסדרת Sony SF-G (תמונה: Sony) כרטיסי זיכרון מסדרת Sony SF-G (תמונה: Sony)

סוני הכריזה על סדרת כרטיסי זיכרון חדשה, Sony SF-G Class 10, אשר תוצע בשלושה נפחים ותספק את מהירות העברת הנתונים הגבוהה בעולם כיום שתיקבע על 299 מגה-בייט בשנייה בכתיבה, ותעזור בשמירת קבצים עבור מצלמות התומכות בצילום וידאו באיכות 4K. בסוני מוסיפים ומפרטים כי מהירות הקריאה תסתכם ב-300 מגה-בייט בשנייה.

סדרת כרטיסי הזיכרון החדשה מגיעה בתצורת SD הפופולרית בקרב מצלמות רפלקס דיגיליות (DSLR), תתמוך בממשק UHS-II ותגיע בשלושה נפחים: 32 גיגה-בייט (מהם 28.8GB זמינים לשימוש בפועל), 64 גיגה-בייט (מהם 57.6GB זמינים לשימוש בפועל) ו-128 גיגה-בייט (מהם 115.2GB זמינים לשימוש בפועל).

בדומה לכרטיסים אחרים הקיימים בשוק, תספק סדרת כרטיסי ה-Sony SF-G עמידות גבוהה בפני תנאי מזג אוויר קשים ובטמפרטורות הנעות בין מינוס 25 מעלות (צלזיוס) ל-85 מעלות. כרטיסי הזיכרון יגיעו במשקל של 2 גרם בלבד וגודלם הפיזי ימדד בעובי של 2.1 מ”מ עם רוחב של 24 מ”מ וגובה של 32 מ”מ.

על מנת לתמוך במהירויות הקריאה והכתיבה הגבוהות, תשיק סוני לצד סדרת כרטיסי הזיכרון החדשה גם קורא כרטיסי זיכרון נייד מדגם MRW-S1 אשר תומך בממשק UHS-II. בעזרת קורא כרטיסי הזיכרון, ניתן יהיה להעביר את המידע מהכרטיס למחשב במהירות דרך חיבור מסוג USB 3.1.

את סדרת כרטיסי הזיכרון SF-G תהפוך סוני לזמינה באביב הקרוב לצד קורא כרטיסי הזיכרון MRW-S1. בשלב זה לא מוסרת החברה את טווח המחירים הצפוי עבור המוצרים.


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים