תמונות שעון ה-Huawei Watch 2 חושפות דגם ספורט עם תמיכה בקישוריות סלולרית

שעון Huawei Watch 2 (מקור: הדלפה evleaks) שעון Huawei Watch 2 (מקור: הדלפה evleaks)

סמארטפונים לא יהיו המוצרים היחידים שיוצגו במסגרת תערוכת המובייל MWC בברצלונה בשבוע הקרוב, כאשר פרט לסדרת מכשירי הדגל החדשה, Huawei P10, צפויה וואווי להציג גם גרסה חדשה לשעון החכם שלה, אשר ככל הנראה יזכה לשם Watch 2. הדלפה נוספת של המדליף הסדרתי אוון בלאס חושפת את עיצובו של דגם הספורט של השעון לצד פרטים מסוימים אודות יכולותיו.

כפי שאנו למדים מהתמונות המודלפות, דגם הספורט של סדרת Huawei Watch 2 יגיע במגוון צבעים, בהם כתום, שחור ואפור, חלקם בעלי עיצובים השונים מעט זה מזה. בנוסף לעיצוב המעודכן, יגיע שעון הספורט של וואווי עם חריץ להזנת כרטיס נאנו-סים (nanoSIM), שיאפשר הפעלה של השעון לצורך ביצוע שיחות ללא צורך בטלפון.

שעון Huawei Watch 2 עם חריץ SIM
שעון Huawei Watch 2 (מקור: הדלפה evleaks)

שעון ה-Huawei Watch 2 יצטרף לשעוניה החכמים של LG בשילוב מערכת ההפעלה החדשה של גוגל למוצרים לבישים, זו ה-Android Wear 2.0. הגרסה החדשה של מערכת ההפעלה משלבת לראשונה את העוזרת הוירטואלית Google Assistant ומאפשרת הצגה של פריטי מידע שונים על גבי מסך הבית של השעון. בנוסף, מאפשרת מערכת ההפעלה החדשה מענה להודעות באמצעות טקסט, הוראה קולית, אמוג’י, ציור או עם תשובות מוכנות מראש.

עיצובו של השעון כפי שזה מוצג בתמונות המודלפות מציג מבנה ספורטיבי המשלב רצועות אשר ככל הנראה עשויות חומר פלסטי גמיש וגוף העשוי מתכת. בצידו של השעון ניתן לראות זוג כפתורים, המציגים גם הם עיצובים שונים ומגוונים.

שעון Huawei Watch 2 (מקור: הדלפה evleaks)
שעון Huawei Watch 2 (מקור: הדלפה evleaks)

את סדרת השעונים החכמים החדשה, Huawei Watch 2, תחשוף היצרנית הסינית באירוע אותו תערוך ביום ראשון, ה-26 בפברואר, החל מהשעה 15:00 לפי שעון ישראל. צוות גאדג’טי יינכח באירוע וידווח לכם על כל המוצרים החדשים שתציג החברה במסגרת מסיבת העיתונאים שתערוך. הצטרפו אלינו באתר וברשתות החברתיות לכל הדיווחים מתערוכת MWC.


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים