טריילר שני למהיר ועצבני 8 חושף זומבי-מכוניות, טנק וצוללת

מתוך “מהיר ועצבני 8” (תמונה באדיבות Universal Studios)

סרטי מהיר ועצבני תמיד שמו דגש על צד האקשן, וזה תפס חלק הולך וגדל ככל שהלכה והתקדמה הסדרה. הפרק השמיני בסדרת הסרטים, אשר נקרא Fate Of The Furious, יעלה למסכי הקולנוע ב-13 באפריל וכעת משחררים אולפני יוניברסל את הטריילר השני, שמוכיח שוב שאקשן זהו הדבר העיקרי אותו אנחנו יכולים לצפות לראות גם בסרט מהיר ועצבני 8.

אם בטריילר הראשון כבר זכינו לראות את חבר הצוות של דומיניק (דום) טורטו, מציג בפנינו את הטנק החדש שלו ואפילו קיבלנו הצצה ולו לרגע לצוללת המגיחה מתחת לקרח, הרי שהטריילר החדש שם בצד את ההסברים על הסיפור שילווה אותנו ב”מהיר ועצבני 8″ ושם דגש על האקשן. את הטנק נזכה לראות זו פעם נוספת וגם הצוללת תדגים את יכולותיה הטקטיות במהלך מרדף מכוניות על פני הקרח, אך כעת אנו נחשפים גם לצד הטכנולוגי יותר בסרט.

אל טורטו, אותו מגלם וין דיזל (Vin Diesel), מצטרפת ב”מהיר ועצבני 8″, דמות חדשה העונה לשם “סייפר” (Cipher), אשר אותה תגלם שרליז ת’רון (Charlize Theron). טורטו וסייפר ישתפו פעולה בסרט החדש מסיבה שעדיין איננה ידועה, ואותה ינסה הצוות שלו לגלות. סייפר היא האקרית לא קטנה וצפויה לגרום ללא מעט בעיות עבור הצוות של טורטו, הרודף אחריו במטרה להבין מדוע לפתע החליט לבגוד בהם ולצודד עימה.

בטריילר החדש מדגימה סייפר את יכולותיה הטכניות על ידי יצירת צי מכוניות בשליטה מרחוק בסצינה המונית המזכירה יותר מכל את הזומבים הנערמים שהופיעו בסרט “מלחמת העולם Z” מ-2013 בכיכובו של בראד פיט.

מתוך טריילר למהיר ועצבני 8 (עיבוד: גאדג'טי)
מתוך טריילר למהיר ועצבני 8 (עיבוד: גאדג’טי)

ג’ייסון סטיית’האם (Jason Statham), אשר גילם את דמותו של הנבל דקארד שו בסרט הקודם יצטרף ככובב אקשן נוסף לסרט עטור האקשן החדש, וישתף פעולה עם דוויין “דה רוק” ג’ונסון (Dwayne Johnson), שייגלם זו פעם נוספת את “הובס”. כוכב נוסף שיחזור לסדרת הסרטים הוא קורט ראסל (Kurt Russel), שייגלם גם הפעם את מר נובאדי (Mr. Nobody), שיוציא את הובס ושו מהכלא ויגרום להם לשתף פעולה על מנת שיובילו את הצוות של טורטו במטרה לתפוס את מנהיגם הסורר.


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים