הוכרזו: Nubia M2 Lite ו-Nubia N2 – היצע הסמארטפונים של נוביה לשוק הביניים מתרחב

ZTE Nubia M2 Lite ZTE Nubia M2 Lite

מוקדם יותר היום סיפרנו לכם על סמארטפון ה-Nubia M2, המכשיר הראשון בעל מערך צילום כפול אותו חשפה היצרנית אמש (ד’, 22.3). עם זאת, עבור נוביה לא היה די בכך וזו ניצלה את אירוע ההכרזה אותו ערכה על מנת להציג שני סמארטפונים נוספים שיצטרפו להיצע מכשיריה הרחב בשוק הבינוני, והם: ZTE Nubia N2 ו-ZTE Nubia M2 Lite.

ZTE Nubia M2 Lite

ראשון מבין השניים הוא כמובן דגם ה-M2 lite, שמגיע כגרסה חלשה במעט לאחיו הגדול, Nubia M2. ראשית, כולל המכשיר החדש קווי עיצוב זהים באופן מוחלט לאחיו: גב מתכת המתעגל מחלקו האחורי ישירות אל זכוכית 2.5D שעוטפת את המסך וחיישן ביומטרי לזיהוי טביעת האצבע המשולב בכפתור בית פיזי שנמצא מעט מתחת לצג AMOLED בגודל 5.5 אינץ’. עם זאת, הפיצ’ר המהותי ביותר ב-M2, הוא כמובן מערך צילום כפול, נותר הרחק מאחור, ועבור ה-Nubia M2 Lite נמצא מערך צילום ראשי בעל חיישן יחיד ברזולוציית 13 מגה פיקסל עם פלאש LED צמוד.

נוסף על כך, מציע המכשיר מפרט צנוע למדי הכולל את מערכת השבבים Helio P10 בייצור מדיה טק הטיוואנית, זיכרון RAM ורכיב אחסון בנפח 3/4 ו-32/64 גיגה-בייט, בהתאמה, סוללת 3,000mAh בלתי ניתנת לשליפה, מצלמת סלפי ברזולוציית 16 מגה פיקסל עם זווית צילום של 80 מעלות ומסך ברזולוציית HD בלבד (בהשוואה ל-Full HD באחיו הגדול). לא רק מפרט המכשיר יהיה צנוע יותר, אלא גם מחירו: 1799 יואן סיני (כ-960 שקלים) לדגם הבסיסי.

ZTE Nubia N2
ZTE Nubia N2

ZTE Nubia N2

המכשיר האחרון אותו הציגה נוביה באירוע ההכרזה היה דגם ה-Nubia N2, שמגיע כממשיך דרכו הישיר של ה-N1 מן השנה שעברה. המכשיר החדש מציע מבנה עשוי מתכת המתעגלת מגבו לחלקו הקדמי ובעלת מראה יוקרתי למדי, כאשר בחלקו הקדמי אמנם נמצא את כפתור הבית האדום המוכר של נוביה, אם כי זה לא ישלב חיישן ביומטרי בדומה לדגמי ה-M2 ו-M2 לייט.

עוד יופיע מקדמת המכשיר צג AMOLED בגודל 5.5 אינץ’ וברזולוציית Full HD, וכן מצלמת סלפי ברזולוציית 16 מגה פיקסל. מתחת למכסה המנוע נמצא את מערכת השבבים MT6750 מבית מדיה-טק, זיכרון RAM בסך 4GB, מצלמה ראשית ברזולוציית 13 מגה פיקסל עם פלאש LED, מנגנון זיהוי פאזה עבור פוקוס אוטומטי (PDAF) ומפתח צמצם f/2.2, זיכרון אחסון בנפח כולל של 64GB ושקע 3.5 מ”מ עבור חיבור אוזניות.

בגוף ה-Nubia N2 היוקרתי והדקיק למדי, מצליחה החברה לדחוס סוללת ענק בלתי ניתנת לשליפה בקיבולת של 5,000mAh, הנחבאת בגוף בעל עובי מרשים העומד על 7.9 מ”מ בלבד. גם על משקל המכשיר לא מצליחה סוללת הענק להשפיע יתר על המידה, וזה יעמוד על 180 גרם. את ה-Nubia N2 תציע היצרנית לרכישה עבור מחיר של 1,999 יואן סיני, הם מקבילים לכ-1,070 שקלים.


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים