הוכרז: Asus Strix GD30 – מחשב נייח מעוצב לגיימרים

מחשב STRIX GD30 (תמונה: ASUS) מחשב STRIX GD30 (תמונה: ASUS)

יצרנית המחשבים הטיוואנית Asus הכריזה על ה-Strix GD30, מחשב נייח עוצמתי המיועד לגיימרים ומתהדר בעיצוב שחור-לבן אלגנטי. מאחורי חלון הצד של המחשב החדש מסתתרת לה חבילת רכיבים נאה למדי, אשר בליבה מעבד Intel Core מדור ה-Kaby Lake, בתצורה של עד Core i7. על העיבוד הגרפי מנצח כרטיס מסך מסדרה 10 העדכנית של NVIDIA, בתצורה של GTX 1050, GTX 1060, GTX 1070 או GTX 1080.

בגזרת הזיכרון תמצאו חופש מסוים שניתן לצרכן – ה-Strix לא מגיע עם זיכרון פעולה (RAM) מובנה, והרוכש מתבקש לבחור את זה בעצמו (עד 64 גיגה-בייט של זיכרון מסוג DDR בתדר 2400 מגה-הרץ, בעד ארבעה חריצים שונים). באחסון יטפלו זוג כוננים – כונן SSD בנפח 512 גיגה-בייט (בחיבור SATA בכונן 2.5 אינץ’ או M.2 או בחיבור PCIe מהיר בכונן M.2) וכונן קשיח רגיל בנפח שלושה טרה-בייט.

מחשב STRIX GD30 (תמונה: ASUS)
מחשב STRIX GD30 (תמונה: ASUS)

במחשב מותקנת מערכת נוריות RGB, אותה ניתן להתאים אישית להצגת צבעים מתחלפים לבחירת המשתמש. במחשב הותקן חיבור USB-C עם תמיכה ב-USB 3.0 (מהירות של חמישה גיגה-ביט בשנייה) ובטעינה מהירה בתקן USB-PD בהספק של עד 15 וואט. חלל המחשב מרווח למדי, ומסוגל לאכלס שישה כוננים קשיחים, שני כונני SSD, ומערכת קירור מים לשדרוג עתידי. למחשב שני פאנלים קדמיים אותם ניתן להחליף ליצירה של עד שישה עיצובים שונים.

בשלב זה Asus טרם חשפה פרטים אודות תמחורו של המחשב החדש, כמו כן גם תאריך השקתו ושווקי הפצתו נמצאים בעלטה.


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים