סמארטפון נוסף מבית מייזו דולף לרשת דרך TENAA עם מפרט לשוק הביניים

Meizu M621C-S (מקור: TENNA) Meizu M621C-S (מקור: TENNA)

לא יודעת שובע: 2016 הייתה שנה עמוסה ביותר עבור יצרנית הטכנולוגיה והסמארטפונים הסינית, מייזו, כשזו חשפה מספר בלתי מבוטל של סמארטפונים הפונים ברובם לשוק הביניים. כעת, לאחר שהציגה מוקדם יותר השנה את ה-Meizu M5s, דולף לרשת סמארטפון חדש בייצורה של החברה דרך אתר משרד התקשורת הסיני TENAA הצפוי, איך לא, לפנות גם הוא אל שוק הסמאטרפונים הבינוני.

המכשיר החדש מבית מייזו שמצא דרכו אלינו דרךTENAA קרוי בשם הקוד Meizu M621C-S ומציע מבנה מתכת מלא הזהה באופן מוחלט לרבים ממכשירי היצרנית: יחידת האלומיניום ממנה הוא מורכב מתעגלת מגב המכשיר ישירות אל חלקו הקדמי, שם היא פוגשת זכוכית 2.5D המגנה על מסך בגודל 5.5 אינץ’ (TFT LCD) וברזולוציית 1080P. מעט מתחת לזה נמצא חיישן ביומטרי לזיהוי טביעת האצבע של המשתמש המשולב בכפתור בית פיזי.

Meizu M621C-S (מקור: TENNA)
Meizu M621C-S (מקור: TENNA)

מתחת למכסה המנוע של המכשיר נמצא מפרט בינוני שבראשו מערכת השבבים החדשה Helio P25 מבית מדיה טק, הכוללת 8 ליבות עיבוד בתדר מירבי של 1.8GHz יחד עם המאיץ הגרפי Mali-T880. לצד זו נמצא זיכרון RAM בוריאציות של 2, 3 או 4 גיגה-בייט ורכיב אחסון פנימי בנפח של 16, 32 או 64 גיגה-בייט עם אפשרות להרחבה ב-128GB נוספים.

עבור יכולות הצילום של המכשיר משלבת מייזו חיישן צילום ראשי ברזולוציית 13 מגה פיקסל עם פלאש LED כפול, בעוד מצלמת הסלפי תאלץ להסתפק בחיישן ברזולוציית 5 מגה פיקסל. את המפרט הנ”ל תניע סוללה בקיבולת של 3,920mAh. מימדי המכשיר, שירוץ על גבי מערכת ההפעלה אנדרואיד 6.0 מרשמלו, יעמדו על 153.6 מ”מ אורך, 75.8 מ”מ רוחב ו-8.15 מ”מ עובי.

מועד הכרזתו של המכשיר האנונימי אינו ברור בשלב הנוכחי. 


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים