היכונו לקבל תוכן להורדה בחינם ב-Titanfall 2 לצד סוף שבוע של משחק חינמי

המשחק Titanfall 2 מקבל חבילת תוכן נוספת להורדה בחינם: הפעם, השחקנים יזכו לחזור למפה Colony מהמשחק הקודם, שתקבל גרסה משודרגת ותגיע ללא תשלום ל-Titanfall 2. חבילת התוכן נקראת על שמה של המפה – Colony Reborn, ובנוסף אליה יגיע גם רובה חדש, מהלך חדש ללחימה מחוץ לטיטאנים, סקינים חדשים לטיטאנים במשחק ותוספות קוסמטיות (בתשלום).

המהלך החדש שנוסף למשחק נקרא Curb Check. מהלך זה מאפשר לכם לתפוס את היריב מחוץ לטיטאן, באמצעות חבל, ואז להשליך אותו אל הקרקע בעוצמה. למעשה זו אנימציית “הוצאה להורג” חדשה (Execution) שתאפשר לכם לחסל סופית את האויב באופן מסוגנן.

R-101: בקרוב אצלכם

כלי הנשק החדש  שיגיע בחבילת התוכן להורדה נקרא R-101. מדובר ברובה סער המצויד בכוונת ACOG, שגם הוא חוזר אלינו מהמשחק הקודם. לפי Respawn, המפתחת את המשחק, מדובר ברובה שזכה לאהדה רבה בשל הגמישות שהוא מספק בשדה הקרב.

שחקנים המתלבטים אם לקנות המשחק יוכלו להתנסות בו בחינם, בסוף השבוע הקרוב, אז גם תגיע חבילת התוכן החדשה. החל מיום חמישי הקרוב, ה-30 לחודש, וכלה ביום שני, ה-3 באפריל, תוכלו להוריד ולשחק ב-Titanfall 2 בחינם. ההורדה תאפשר לכם לשחק בחינם נגד שחקנים אחרים ברשת, ולנסות את משימת האימון The Gauntlet ומשימה מהמשחק בשם The Beacon, שיישארו פתוחות בחינם גם בסיום סוף השבוע החינמי.


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים