פיליפס משיקה מסך מחשב רחב, קמור ומעוצב בגודל 34 אינץ’

מסך Philips 349X7FJEW מסך Philips 349X7FJEW

יצרנית המסכים Philips הכריזה על ה-349X7FJEW, מסך חדש בסדרת ה-X בגודל 34 אינץ’. המסך החדש עוטף את המשתמש בזכות פאנל קמור ויחס מסך קולנועי של 21:9, ומעצים את החוויה עם עיצוב מרשים.

למסך החדש פאנל בגודל 34 אינץ’ וברזולוציית Wide Quad HD – כלומר, 1,440 פיקסלים לגובה ו-3,440 פיקסלים לרוחב. יחס מסך רחב של 21:9 מאפשר לצפות בסרטי קולנוע במסך מלא ללא שוליים שחורים מעלה ומטה, ובנוסף מקל על ריבוי משימות עם מספר רב של חלונות פתוחים זה לצד זה.

לפאנל המסך קימור של 1800R, כלומר הוא מהווה חלק מעיגול ברדיוס 1800 מ”מ או 1.8 מטר. קימור המסך עוטף את המשתמש, ומאפשר לו להתמקד בחלק גדול יותר מהמסך בו זמנית. זאת כיוון שבכל רגע נתון נמצאים בפוקוס כל העצמים שמרחקם מן העין זהה, כך ששדה המיקוד הוא מעוגל ולא ישר – מסך קמור תואם את שדה המיקוד המעוגל ומאפשר לעבור בין האזורים השונים במסך בקלות.

מסך Philips 349X7FJEW
מסך Philips 349X7FJEW

המסך מתאים במידה מסויימת לגיימרים – אף שקצב הרענון שלו סטנדרטי (60 פריימים בשנייה), הוא תומך בטכנולוגיית AMD FreeSync המסנכרת את קצב הרענון עם קצב ייצור הפריימים בכרטיס על מנת למנוע קריעות ומריחות. בנוסף, הוא מתאים גם עבור גרפיקאים – המסך מכסה 117.3 אחוזים מתקן sRGB הפופולרי, ומסוגל לייצג צבעים באופן מדוייק.

במסך מוטמעים זוג רמקולים בעוצמה כוללת של עשרה וואט, נוסף על רכזת USB בעלת ארבע יציאות (אחת מהן מהירה). בגזרת החיבורים תמצאו חיבורי DisplayPort 1.2, HDMI 1.4, ו-HDMI 2.0. בהירות המסך המירבית עומדת על 300 ניט.  למסך יכולת MultiView להצגת קלט ממספר מקורות בו זמנית ומצב המפחית את פליטת האור הכחול לשמירה על מחזור שינה תקין. המסך מתהדר בשוליים דקיקים ונאים בשלושה מתוך ארבעת צדדיו.

המסך החדש יוצע לרכישה בישראל בחודש יוני, במחיר שטרם פורסם (ככל הנראה המחיר ינוע בין 3,500 ל-4,500 שקלים בהתאם למחיר בחו”ל).


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים