אסוס משיקה בישראל את ה-Eee Pad Transformer – טאבלט ה-Honeycomb הראשון בישראל

חברת אסוס משיקה בישראל את טאבלט ה-Eee Pad Transformer, טאבלט האנדרואיד 3.0 Honeycomb הראשון שנמכר באופן רשמי בארץ. ה-Transformer הוא אחד מהטאבלטים שיותר התלהבנו מהם עד היום, אשר זוכה להצלחה גדולה בשווקים בהם הוא הושק.

מפרטו של הטאבלט דומה מאוד לחבריו מריצי ה-Honeycomb, עם פלטופרמת ה-Tegra 2 של NVIDIA ומעבד כפול ליבה 1Ghz, מסך מסוג IPS עם תאורת LED אחורית וזווית צפייה של 178 מעלות ברזולוצייה של 1280X800, זיכרון פנימי של 1GB RAM, זיכרון מובנה של 16GB, יציאת HDMI, מצלמה קדמית 1.3 מגה-פיקסל ומצלמה אחורית 5 מגה פיקסל (עם צילום וידאו באיכות HD 720P) ועוד.

בניגוד לטאבלטים האחרים בשוק ומה שלמעשה מיחד את ה-Eee Pad Transformer, ניתן לשלב אותו יחד עם מקלדת המשמשת כתחנת עגינה. תחנת העגינה תאפשר לכם להקליד ולהשתמש במשטח העכבר לעבודה נוחה יותר בכתיבה ממושכת (כמו לפטופ), היא גם כוללת זוג יציאות USB 2.0, חריץ SD ומספקת לטאבלט עוד 7 שעות עבודה (באמצעות סוללה הנמצאת בתוכה) זאת יחד עם ה-9.5 שעות שהוא מציע לבדו והגעתם להספק יפה מאוד. יתרון נוסף של המקלדת, זו האפשרות לסגור אותה וללכת עם המכשיר כמו לפטופ, שנוח מאוד לנשיאה ומעניק מעט יותר ביטחון להליכה עם המכשיר.

מערכת ההפעלה אנדרואיד 3.0 תורגמה ברובה עבור הטאבלט של אסוס, אומנם היישור לימין לא תמיד עובד כראוי וברוב התפריטים הכיתוב מיושר לשמאל, אולם עדיין מדובר בחוויה נוחה דיה למשתמש. משקל הטאבלט עומד על כ-680 גרם, הוא קל מאוד לנשיאה והחומרים מהם הוא עשוי מרגישים מצויין.

טאבלט ה-Asus Eee Pad Transformer זמין החל מהיום ברשתות השיווק במחיר של 2490 ש”ח, המקלדת תגיע בעוד כחודש לארץ כאשר המחיר המשוער שלה ינוע באיזור ה-600 ש”ח. בעתיד גם צפויה להיות חבילה משולבת לרכישה (מקלדת+טאבלט), שלדעתנו זה הדבר שבאמת צריך לשים עליו עין. למי שיש ספק, המקלדת תהיה בעברית, אז אל דאגה.


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים