שיאומי חושפת את השעון החכם WeLoop Hey S3

Xiaomi WeLoop Hey S3 Xiaomi WeLoop Hey S3

ענקית הטכנולוגיה ויצרנית הסמארטפונים והמובייל הסינית, שיאומי, חושפת שעון חכם חדש תחת מותג WeLoop, שקרוי בשם המותג Xiaomi WeLoop Hey S3 (או: Xiaomi Hey S3), ומביא עימו קווי עיצוב הנראים כהעתק כמעט מוחלט של השעון החכם Apple Watch מבית ענקית הטכנולוגיה האמריקאית.

כפי שניתן לראות בתמונות השעון הפזורות לאורך הכתבה, מציע ה-Hey S3 גוף עשוי מתכת בעל כפתור יחיד מצידו הימני, בעוד רצועתו תהא עשויה סיליקון הדומה לא מעט למהדורת נייק של שעון ה-Apple Watch. בחלקו הקדמי של השעון נמצא מסך מגע צבעוני בגודל 1.28 וברזולוציית 176X176 פיקסלים, כאשר זה יעטה זכוכית הגנה מסוג Gorilla Glass 3. מימדי השעון סטנדרטיים למדי, כאשר עוביו יעמוד על 11.15 מ”מ ומשקלו על 38 גרם.

Xiaomi WeLoop Hey S3
Xiaomi WeLoop Hey S3

מתחת למכסה המנוע של השעון נמצא יכולות מרשימות למדי: שבב GPS עצמאי ו-Glonass שיאפשרו ניטור אחרי מסלולי הריצה, ההליכה או הרכיבה של המשתמשים ללא צורך בסמארטפון צמוד, ובנוסף מד דופק, מד צעדים ומרחק, ועמידות בפני מים עד לעומק של 50 מטרים. ה-WeLoop Hey S3 מריץ מערכת הפעלה עצמאית (בניגוד לרבים מהשעונים החכמים שמריצים את מערכת ההפעלה Android Wear) וסוללתו תספיק, לטענת היצרנית, למשך 30 ימי עבודה מלאים.

כל זאת תציע שיאומי לרכישה עבור מחיר של 539 יואן סיני (כ-300 שקלים על פי שער ההמרה הנוכחי). עם זאת, נראה כי השעון יהיה זמין לרכישה בגבולות סין בלבד, לכל הפחות בשלב הנוכחי.

Xiaomi WeLoop Hey S3
Xiaomi WeLoop Hey S3


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים