הפתעה: נינטנדו מכריזה על קונסולה חדשה בשם 2DS XL

נינטנדו הכריזה באופן מפתיע על קונסולה ניידת חדשה בשם New Nintendo 2DS XL. זהו מכשיר נוסף במשפחת ה-3DS אשר ממשיך את דרכו של קונסולת ה-2DS – מכשיר נייד מאותה משפחה אולם ללא תמיכה בתלת מימד. המכשיר החדש יגיע ב-28 לחודש יולי וניתן יהיה לבחור מבין כמה שילובים של צבעים. למשל: כחול ושחור, לבן וכתום. מחירו של המכשיר בארצות הברית יהיה 150 דולרים.

כפי שרומז שמה, ה-2DS XL תכלול כמה עדכונים שראינו כבר ב-3DS XL. ביניהם מעבד מהיר יותר, ג’ויסטיק הC-pad, ותמיכה מובנית באמיבו (בובות נינטנדו המפעילות דמויות ואפשרויות במשחקים כאשר מקרבים אותן למכשיר). כמובן, ל-2DS XL יהיו גם זוג מסכי XL גדולים, אליהם כבר התרגלנו במכשיר ה-3DS XL. העיצוב החדש נראה כמו שיפור משמעותי מעיצובו של ה-2DS, שזכה לכינוי “שטיחון” בפיהם של כמה גיימרים ועיתונאים.

נינטנדו הביעה בעבר את מחויבותה לקו מכשירי ה-3DS, במיוחד לאור הגעתה של ה-Switch החדשה. ה-Switch אמנם תפסה את קדמת הבמה, אולם ניכר כי נינטנדו מקיימת את הבטחתה, וממשיכה לתמוך בקו ה-3DS. לצד המכשיר החדש והמשודרג, החברה גם תשיק שלושה משחקים משמעותיים: Hey! Pikmin, Miitopia ו-Dr Kawashima’s Devilish Brain Training. כולם יושקו ב-28 ביולי, לצד הגעתו של המכשיר החדש.


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים