טריילר אחרון למלחמה על כוכב הקופים

מתוך “כוכב הקופים: המלחמה” (תמונה באדיבות פורום פילם)

אולפני פוקס המאה ה-20 שחררו טריילר אחרון לסרט “המלחמה על כוכב הקופים” (War for the Planet of the Apes), השלישי בסדרת הפריקוולים לקלאסיקת המדע הבדיוני “כוכב הקופים”, המספרת כיצד קופים פיתחו תבונה על-אנושית והשתלטו על כדור הארץ.

הסרט השלישי ממשיך את סיפורו של סיזר (Caesar), השימפנזה שנהייה למלך של שבט קופים תבוניים שמנסים לחיות בשלום ובשלווה הרחק מהאנושות. את סיזר משחק אנדי סרקיס (Andy Serkis), הידוע כשחקן המתמחה בדמויות ממוחשבות, כולל השליט העליון סנוק (Snoke) מ”מלחמת הכוכבים: הכוח מתעורר” וגולום מסדרת “שר הטבעות” ו”ההוביט”.

בטריילר החדש אנו רואים כיצד סיזר וכמה מסגניו מוצאים את נובה (Nova), יתומה אנושית, ומאמצים אותה. אנו רואים שוב את דמותו של הקולונל, אותו משחק וודי הרלסון (Woody Harrelson), שמוביל צבא פנאטי נגד הקופים, באמונה שלמה שהוא נלחם על עתידה של האנושות. הוא מסביר לסיזר, ובו זמנית גם לצופים, שהמלחמה הזאת אינה אישית בשבילו, הוא נלחם ללא רגש – הקופים חזקים יותר, וחכמים לפחות כמו בני אדם, אם לא יותר. מבחינתו, זה רק עניין של זמן עד שהקופים ישעבדו או אף יכחידו את בני האדם.

סיזר והקופים שלו, מצידם, לא מעוניינים במלחמה, אך גם לא מתכננים להיכנע בקלות לאלימות והאכזריות של הקולונל. הם נלחמים בצבאו בכל האמצעים שברשותם, מכלי נשק אנושיים ועד לשיניהם וציפורניהם.

“המלחמה על כוכב הקופים” צפוי לעלות למסכים ב-13 ביולי הקרוב.


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים