הדלפה חדשה חושפת את מפרטו של מכשיר הדגל Nokia 9

מערך צילום כפול בנוקיה 9 (הדלפה) מערך צילום כפול בנוקיה 9 (הדלפה: FrAndroid)

מכשיר הדגל הראשון שיגיע כחלק משיתוף הפעולה בין יצרנית הסמארטפונים HMD Global ומותג נוקיה צפוי להיות ה-Nokia 9, עליו שמענו מספר פעמים דרך הדלפות שונות. הדלפה חדשה בנושא הנוקיה 9 מציגה את המכשיר לראשונה בעולם האמיתי ולא רק דרך וידאו או תמונות יח”צ, וחושפת גם חלק ממפרטו הטכני.

ההדלפה מגיעה ממקור בצרפת שמציג את המכשיר כשזה עטוף בכיסוי שנועד להסתיר את עיצובו, אך מבעד לכיסוי זה ניתן לראות את מערך הצילום הכפול של ה-Nokia 9 מבצבץ ומאשר זו פעם נוספת את מה ששמענו וראינו בהדלפות קודמות.

מה שלא ראינו בהדלפות הקודמות הוא אישור לשילובו של מחבר USB Type-C, המופיע בתמונות החדשות של המכשיר, וכפתור בית אשר היה חסר בוידאו של המכשיר שהופיע לאחרונה ברשת. לצד כפתור הבית נמצא שני כפתורי מגע קפסטיביים לחזרה לאחור והפעלת תפריט ריבוי המשימות.

פרט לצילום החלקים הקטנים אותם ניתן לראות מבעד לכיסוי, חושפות התמונות של המכשיר גם את מפרטו הטכני, ומאשרות כמה מהפרטים שכבר ידענו. על פי ההדלפה החדשה יגיע הנוקיה 9 עם מסך 5.5 אינץ’ ברזולוציית Quad HD, זיכרון RAM בנפח 4 גיגה-בייט ורכיב אחסון של 64 גיגה-בייט, כאשר פלטפורמת עיבוד של קוואלקום ממודל לא ידוע נחשפת בתמונות גם כן. על פי כל הדיווחים הקודמים בנושא, מדובר יהיה ב-Snapdragon 835.

המקור שחושף את התמונות מציין כי זוג המצלמות יציעו חיישני 13 מגה-פיקסל וכי אחד מהם יציע צילום במצב מונוכרום, זאת בדומה למכשיריה של וואווי. פרטים נוספים שנחשפים הם שילוב אפשרות להפעלה תמידית של המסך לשם הצגת השעון והתראות, אפשרות לטעינה מהירה ונוכחותה של מערכת ההפעלה אנדרואיד 7.1.1 נוגט.


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים