הוט מובייל יוצאת במבצע “גלישה חופשית” במחיר 45 שקלים בחודש

לוגו הוט מובייל

ספקית התקשורת הוט מובייל הכריזה אמש (א’, 28.5) על חבילת התקשרות חדשה בשם “גלישה חופשית” עבור מנויי סלולר, דרכה מציעה החברה מנוי “ללא הגבלה” עבור שיחות, הודעות טקסט (SMS) וגלישה במחיר חודשי של 45 שקלים. במידה שתרשמו מעל שלושה מנויים לחבילה, תהנו ממחיר מופחת של 40 שקלים לכל מנוי, עד שישה מנויים. את החבילה משיקה החברה לרגל רישום של מעל ל-1.5 מיליון לקוחות לשירותי החברה, וזו תהיה זמינה לנרשמים לפני ה-16 ביוני למשך תקופה של שנה.

דרך חבילת “גלישה חופשית” מאפשרת הוט מובייל לבצע שיחות לחו”ל בסך כולל של 500 דקות עבור 31 יעדים: ארה”ב, קנדה, בריטניה, גרמניה, הולנד, טורקיה, רוסיה, צרפת, אוסטריה, אוסטרליה, איטליה, אירלנד, ארגנטינה, בלגיה, דנמרק, דרום אפריקה, הונג קונג, הונגריה, ותיקן, טייוואן, יוון, לוקסמבורג, מלטה, נורבגיה, ניו-זילנד, סינגפור, ספרד, פולין, פורטוגל, צרפת, שוודיה ושוויץ. בנוסף, יהנו המצטרפים לתכנית מחבילת גלישה ביתית (ספק בלבד, ללא תשתית) במהירות של עד 100 מגה-ביט בשנייה בחינם למשך תקופה של שישה חודשים.

החבילה “ללא הגבלה” של החברה מציעה שיחות, הודעות טקסט וגלישה סלולרית ללא מגבלת נפח, אולם באותיות הקטנות ניתן למצוא את המגבלות שיחולו על המשתמשים בחבילה. תחת תנאי שימוש הוגן מציינת החברה כי תוכלו לבצע שיחות ולשלוח הודעות טקסט עד ל-5,000 יחידות (דקות שיחה או שליחת הודעות) ולגלוש בנפח של עד 100 גיגה-בייט מידי חודש. בנוסף, מציינת החברה כי תחת שימוש הוגן חבילת “גלישה חופשית” אינה כוללת שיתוף גלישה או כרטיס ה-SIM עם מכשירים אחרים, לרבות מחשבים וראוטרים, וגם לא שיתוף עם אנשים אחרים. הדברים מעידים על כך כי הוט מובייל תשמור לעצמה הזכות לנתק אתכם מחבילת המבצע במידה שתעשו בה שימושי יתר.

בהצטרפות לחבילה עבור לקוחות שאינם לקוחותיה הקיימים של החברה, יידרשו המצטרפים לרכוש כרטיס SIM בעלות חד פעמית של 30 שקלים. את כרטיס ה-SIM מבטיחה הוט מובייל לשלוח ללקוחות המצטרפים לתכנית תוך שלושה ימי עסקים. בתום שנה מתאריך ההצטרפות לתכנית, תשנה הוט מובייל את מחיר החבילה למחיר המקורי של 99 שקלים בחודש.


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים