סוני חושפת טריילר משחקיות של Call of Duty: WWII

קרדיט תמונה: Activision

סוני הציגה בתערוכת E3 2017 את טריילר המשחקיות החדש של Call of Duty: WWII. המשחק, שמפותח על ידי Sledgehammer ומופץ על ידי Activision, הוכרז רשמית לפני כחודשיים, יחד עם טריילר שמציג את הסיפור. כעת אנחנו מתמקדים במשחק מרובה המשתתפים.

הטריילר מתחיל בפירוט המפות בהן אפשר יהיה להלחם במשחק: נורמנדי בצרפת; יער אדרן בבלגיה; אאכן בגרמניה; תעלת למאנש; וחצי האי קרים בברית המועצות. לאחר שנים של לוחמה מודרנית לצד לוחמה עתידנית, החזרה לרחובות החרבים של אירופה המופצצת מאד בולטת. עברו 9 שנים מאז שסדרת Call of Duty התרחשה במלחמת העולם השניה, ו-11 שנים מאז שעיקר המשחק התרחש באירופה. ההבדל בין המשחקים הישנים למשחק החדש ניכר מאד.

הטריילר, שלקוח כולו ממנוע המשחק, מראה את מלחמת העולם השניה בגרפיקה מציאותית מאי פעם, עם נשקים רועמים וחיילים צועקים. למרות שבמשחק הזה לא נראה כבר את כלי הנשק העכשוויים ואת יכולות התנועה העתידניות של משחקי Call of Duty מהשנים האחרונות, Activision מציגה בפנינו משחק שיהיה מהיר וברוטאלי לא פחות.

Call of Duty: WWII יצא למחשב האישי, ל-PlayStation 4 ול-Xbox One ב-3 בנובמבר. ניתן כבר לרכוש אותו ברכישה מוקדמת, מה שיפתח גישה לבטא של המשחק. שחקני PlayStation יזכו לשחק בבטא ראשונים, כבר ב-25 באוגוסט. תאריכי הבטא לשאר הפלטפורמות ייחשפו בהמשך.


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים