פטנט של סמסונג מציג: כך תוכלו להטעין את השעון החכם דרך הסמארטפון

כך רוצה סמסונג שתטעינו את השעון החכם דרך הסמארטפון (מקור: Patently Mobile) כך רוצה סמסונג שתטעינו את השעון החכם דרך הסמארטפון (מקור: Patently Mobile)

ענקית הטכנולוגיה ויצרנית הסמארטפונים הגדולה ביותר בעולם, סמסונג, רושמת לזכותה פטנט חדש שהוגש למשרד הפטנטים האמריקאי (USPTO), ובמרכזו מתארת כיצד יוכלו השעונים החכמים שבייצורה להטען באופן אלחוטי תוך שימוש בסמארטפון. כך חושף אתר Patently Mobile במסגרת ידיעה שפורסמה בסוף השבוע האחרון.

הפטנט מתאר כיצד ניתן יהיה להטעין את שעוני סדרת Gear S מבית ייצורה של סמסונג, באמצעות שימוש בכיסוי ייעודי לסמארטפון, זאת כאשר משתמש המחזיק בשעון החכם של החברה כמו גם בסמארטפון בעל הכיסוי הנ”ל, יוכל פשוט להניח את השעון על גבי הכיסוי וזה יטען דרך הסמארטפון באופן אלחוטי.

הכיסוי בעל יכולות הטעינה הייחודיות יכיל מספר רכיבים, בהם ממיר DC-AC, מחבר USB Type-C המתחבר לסמארטפון ודרכו שואב את האנרגיה החשמלית, מיקרו-מעבד האחראי על ניהול צריכת החשמל ומשדר שמטרתו להעביר את האנרגיה החשמלית מן הסמארטפון לשעון החכם באופן אלחוטי. מהירות הטעינה אינה ידועה בשלב זה.

ביצוע שימוש בטכנולוגיה המוצגת בפטנט של החברה עשוי להיות נוח למדי עבור משתמשי השעונים החכמים של סמסונג. בשוק המחשוב הלביש הנוכחי, אחת מן הבעיות המהותיות ביותר היא חיי הסוללה של השעונים, אותם אנו נדרשים ברבים מן המקרים להטעין מדי יום או יומיים. ביצוע שימוש בטכנולוגיה זו יקל על המשתמשים מהותית, אך פטנטים לחוד ומציאות לחוד, כפי שכבר למדנו לא פעם בעבר. ייתכן מאוד כי בסופו של דבר המוצר המתואר בפטנט כלל לא יהפוך לרשמי.

ומה דעתכם בנושא – האם הייתם רוכשים כיסוי ייעודי שיאפשר לכם להטעין את השעון החכם ישירות מן הסמארטפון שלכם?


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים