צילומי העונה השניה של פאודה יתחילו בשבוע הבא

קאסט פאודה (צילום: רונן מנדזיצקי, גאדג'טי) קאסט פאודה (צילום: רונן מנדזיצקי, גאדג’טי)

חברת הטלוויזיה בלווין יס (Yes) ארגנה אמש (ד’) אירוע לרגל תחילת צילומי העונה השניה של “פאודה“. הסדרה היא אחת מההפקות הישראליות הבולטות מהשנים האחרונות – זוהי דרמת פעולה המספרת את סיפורם של שני הצדדים במערכה ארוכה שמנהלת יחידת מסתערבים מול מחבל מסוכן במיוחד.

מאז עלייתה של העונה הראשונה ב-2015, “פאודה” זכתה לשבחים רבים. ב-2016 גרפה הסדרה שישה פרסי אופיר, והיא זמינה כעת לצפיה גם בשירות הזרמת התוכן האמריקאי נטפליקס בעולם כולו. לאחר מעל שנתיים של ציפיה, העונה השנייה כבר כמעט כאן.

באירוע נכחו חברי הפקה רבים, ביניהם חלק ניכר משחקני הסדרה. בלטו במיוחד יוצרי הסדרה, אבי יששכרוף וליאור רז, ששמחו לענות על שאלות אך בפועל לא סיפרו יותר מדי – את התשובות לשאלות הגדולות נגלה כאשר העונה תעלה.

ליאור רז (צילום: רונן מנדזיצקי, גאדג'טי)
ליאור רז (צילום: רונן מנדזיצקי, גאדג’טי)

רז, שמגלם גם את דורון קביליו, הגיבור הראשי של הסדרה, הסכים לספר לנו שהעונה החדשה תתחיל בנקודה בה הסתיימה הראשונה. עזבנו את הגיבורים של הסדרה בנקודות מפנה שיהוו בסיס להתרחשויות של העונה החדשה, שתציג גם מספר דמויות חדשות ותבנה מעל ליסודות שאנחנו מכירים כבר. העונה השנייה תכלול גם היא 12 פרקים, כמו הראשונה, ותשמור על רמת הפקה זהה.

רז ויששכרוף לא ויתרו גם על נאום תודה קצר לכל חברי ההפקה. הם חשפו שהתסריט של העונה השניה נכתב במשך כשנה. מנהלת הפקות המקור של Yes, דגנית אטיאס-גיגי, הכריזה שצילומי הסדרה יתחילו בתחילת השבוע הבא, ושהסדרה צפויה לעלות לשידור לקראת סוף השנה.


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים