Asus משיקה בישראל את ה-Vivobook X550VX – מחשב עבודה סולידי

מחשב נייד Vivobook X550 (תמונה באדיבות ASUS) מחשב נייד Vivobook X550 (תמונה באדיבות ASUS)

יצרנית המחשבים הטיוואנית Asus משיקה בישראל את ה-Vivobook X550VX. המחשב החדש טומן בחובו מעבד אינטל עוצמתי לניידים, מדגם 7700HQ אשר משתייך לסדרת Core i7 המיועדת לשוק הגבוה. לצד המעבד תמצאו כמות סטנדרטית של 8 גיגה-בייט זיכרון פעולה מסוג DDR4, אותו ניתן להכפיל עד ל-16 גיגה-בייט. באחסון מטפל כונן SSD בנפח 128 גיגה-בייט או כונן קשיח מסורתי בנפח טרה-בייט אחד.

במחשב מוטמע כרטיס מסך מדגם NVIDIA GeForce GTX 950M, שאמנם לא נחשב למצטיין בתחום הביצועים אך ללא ספק עשוי לאפשר חווית משחק מהנה למדי בהגדרות גרפיקה נמוכות. בגזרת החיבורים תמצאו חיבור HDMI 1.4 למסכים חיצוניים, זוג חיבורי USB 3.0, חיבור USB 2.0, וחיבור Ethernet. תמצאו פה אפילו קורא כרטיסי זיכרון מסוג SD וחיבור VGA מיושן לתמיכה במסכים מזדקנים.

מחשב נייד Vivobook X550 (תמונה באדיבות ASUS)
מחשב נייד Vivobook X550 (תמונה באדיבות ASUS)

למחשב מסך בגודל 15.6 אינץ’ וברזולוציית Full HD. עוביו כשלושה סנטימטרים והוא שוקל 2.45 קילו-גרם, מעט כבד למחשב נייד, אך נסלח בהתחשב במפרט. במחשב הוטמעה סוללה בנפח 44 וואט-שעה הצפוייה לספק זמן שימוש נאה. במחשב הוטמע משטח מגע גדול ונוח עם תמיכה במחוות חכמות, לצד מקלדת ארגונומית להקלדה נוחה. במחשב שולבה טכנולוגיית IceCool המרחיקה את מוקדי החום מאזור המקלדת ושומרת על קרירות הידיים המקלידות בחודשי הקיץ החמים.

המחשב החדש זמין לרכישה כבר עכשיו בחנויות הנבחרות במחיר של 4,890 שקלים חדשים.


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים