החלה ההפקה של סדרת אנימה ל-Assassin’s Creed

מתוך Assassin's Creed Origins (תמונה: Ubisoft) מתוך Assassin’s Creed Origins (תמונה: Ubisoft)

כיממה לפני יציאת סדרת האנימציה של Castlevania לנטפליקס, הכריז המפיק-הגיק אדי שנקר (Adi Shankar) מה יהיה הפרויקט הבא שלו – סדרת אנימה המבוססת על עולם משחקי Assassin’s Creed.

משחקי Assassin’s Creed מהווים לאחת מסדרות הדגל של מפתחת ומפיצת המשחקים יוביסופט (Ubisoft). מלבד המשחקים עצמם, יוביסופט הוציאה משחקי דפדפן ומובייל שמשלימים חלקים מהסיפורים ואף מספרים סיפורים חדשים, שחררה חוברות קומיקס בשיתוף פעולה עם Titan Comics ובשנה שעברה אף הוציאה סרט בכיכובו של מייקל פסבנדר. סדרת אנימציה היא פשוט המשך טבעי לגידול התופעה חוצת-המדיה ש-Assassin’s Creed נהייתה.

שנקר עצמו נראה כמפיק טבעי לעמוד בראש פרוייקט כזה. מלבד Castlevania עומדים מאחוריו שני סרטים קצרים אהובים, אחד על הפאוור ריינג’רס ואחד על המעניש (The Punisher), הסרט האחרון על השופט דרד (Dredd), והיד עוד נטויה. כמפיק, שנקר מתייחס בכבוד רב לחומר המקור, ועובד עם חומרים שהוא עצמו אוהב ומעריך.

על הפקת סדרת Assassin’s Creed שנקר הכריז בפייסבוק: “אני שמח להודיע לכם שבחרתי את הפרויקט הבא שלי!”, הוא כותב. “שיחקתי בגרסה הראשונה של Assassin’s Creed בשנה שעברתי ללוס אנג’לס כדי לממש את החלום שלי. באותו זמן לא הכרתי אף אחד בתעשיה ולא יכולתי לדמיין שיום אחד יוביסופט תבקש ממני לקחת את עולם Assassin’s Creed וליצור בו סיפור מקורי כסדרת אנימה. אם מישהו אומר לכם לא ללכת אחרי התשוקה שלכם בחיים הוא טועה”.

מלבד היות הפוסט מרגש למדי, הוא לא חושף יותר מדי פרטים על הסדרה ששנקר צפוי להפיק. האמירה “סיפור מקורי” רומזת שמדובר בסיפור חדש עם דמות חדשה, כפי שלרוב קורה ביצירות Assassin’s Creed שאינן משחקים. כמו כן, סיפורים כאלה הם תמיד, ללא יוצא מן הכלל, נחשבים לחלק מהקנון הרשמי של העולם, ואין סיבה שכאן המקרה יהיה שונה.

מחר, ה-7 ביולי, תשחורר לנטפליקס סדרת האנימה של Castlevania. עד שנשמע עוד פרטים משנקר על Assassin’s Creed, נוכל לבחון את החזון שלו ושל אולפני Fredator בעולם אכזרי בו גיבור חסר מורא יוצא למשימה קשה ביותר – להרוג את דרקולה.


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים