הוכרז: Xiaomi Bluetooth Audio Receiver – מתאם בלוטות’ לאוזניות במחיר מפתה

מתאם בלוטות' לאוזניות (תמונה: Xiaomi) מתאם בלוטות’ לאוזניות (תמונה: Xiaomi)

שיאומי יצאה עם מוצר חדש לשוק שמנסה לפתור את הבעיה שהחלה להיווצר הודות להשמטת חריץ ה-3.5 מ”מ לאוזניות בסמארטפונים, טרנד שהגיע לשיא העוצמה כאשר אפל נטשה את חיבור האוזניות בסדרת האייפון 7. ה-Bluetooth Audio Receiver של היצרנית הסינית מאפשר להמשיך להשתמש באוזניות הסטנדרטיות שלכם ולחבר אותן לסמארטפון באמצעות קישוריות בלוטות’ ובמחיר לא יקר כלל.

מתאם הבלוטות’ של שיאומי מאפשר חיבור פשוט של אוזניות באמצעות כבל 3.5 מ”מ סטנדרטי, כאשר החיבור לסמארטפון מתבצע על-ידי קישוריות בלוטות’ (גרסה 4.2).  בשיאומי מציינים כי תוכלו לחבר את המתאם גם למערכת הרכב תוך ניצול חיבור ה-AUX ובדרך זו להזרים את המוסיקה מהסמארטפון (או מכל מכשיר אחר התומך בלוטות’). ה-Bluetooth Audio Receiver מגיע במשקל קל של 10 גרם בלבד ומשלב תופסן המאפשר להצמידו לדש הבגד בקלות.

זמן השימוש במתאם הבלוטות’ מגיע עד 5 שעות על פי הצהרתה של שיאומי, כאשר סוללת ה-95mAh המשולבת במוצר תיטען באמצעות חיבור MicroUSB במלואה תוך שעתיים. בשיאומי מציינים כי המוצר אינו תומך ב-Apple MFI, כך שפעולות שמע מתקדמות במכשירי אייפון לא יעבדו היטב עם מתאם הבלוטות’ של החברה.

מתאם בלוטות' לאוזניות (תמונה: Xiaomi)
מתאם בלוטות’ לאוזניות (תמונה: Xiaomi)

את המוצר החדש משיקה שיאומי במחיר של 99 יואן, הם כ-50 שקלים, והוא זמין בשלב הראשון רק במולדת החברה בסין. בהמשך אנו מצפים כי מתאם הבלוטות’ יחל לעשות דרכו לאתרים הסיניים השולחים מוצרים ישירות לישראל ובתקווה כי יעשה עליה רשמית בעתיד דרך היבואנית הרשמית של מוצרי שיאומי בישראל, חברת המילטון.


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים