מוצריה החדשים של Belkin מגיעים לישראל

מטען אלחוטי Belkin Boost Up (תמונה: יח"צ Belkin) מטען אלחוטי Belkin Boost Up (תמונה: יח”צ Belkin)

במסיבת עיתונאים שנערכה הבוקר (ד’, 19.7) בת”א, הודיעה ביקונקט טכנולוגיות על השקתה בישראל של סדרת המוצרים החדשה של חברת בלקין (Belkin), יצרנית ציוד נלווה לטלפונים ומוצרים נוספים. בין המוצרים ניתן למצוא מטענים לטלפונים ולשעונים חכמים, כבל טעינה עמיד במיוחד, מטענים אלחוטיים, סוללה ניידת ועוד. על כל המוצרים של Belkin מספקת היבואנית בישראל אחריות למשך תקופה בת שנתיים.

מוצרי טעינה אלחוטית

בלקין מפתחת מספר לא קטן של מוצרים משלימים עבור מוצריה של אפל, ובין אלו ניתן למצוא מטענים אלחוטיים המיועדים לשעוניה החכמים, Apple Watch. ה-Watch Valet מציע לטעון את השעון החכם של אפל באופן אלחוטי על גבי מעמד מעוצב בגימור כרום ובזווית נוחה לצפייה בשעון גם כאשר זה נטען. מעמד הטעינה מתחבר לחשמל באמצעות כבל USB סטנדרטי (USB-A) ומוצע למכירה בישראל במחיר של 399 שקלים.

שני מוצרים נוספים המיועדים לשעון החכם של אפל משלבים בין טעינת השעון לבין טעינה של מכשירי אייפון, כאשר את השעון יטעינו באופן אלחוטי ואת האייפון באמצעות חיבור Lightning. הראשון בין השניים הינו Belkin PowerHouse, עמדת טעינה לאייפון עם מעמד צמוד לטעינה אלחוטית עבור ה-Apple Watch, אשר מחזיק את השעון במקומו באמצעות מגנט. מחירו עומד על 599 שקלים.

עמדת טעינה Belkin PowerHouse (תמונה: יח"צ Belkin)
עמדת טעינה Belkin PowerHouse (תמונה: יח”צ Belkin)

המוצר השני בקטגוריה זו הינה סוללת טעינה ניידת בשם Belkin Power Pack, זו מאפשר טעינת אייפון (או אייפד או אייפוד טאצ’) באמצעות כבל Lightning, אך משלבת משטח טעינה מגנטי גם לטעינת השעון החכם. קיבולת הסוללה עומדת על 6,700mAh, די והותר על מנת להטעין את האייפון והשעון יחדיו מספר פעמים. מחירה של הסוללה הניידת עומד על 449 שקלים.

סוללה ניידת Belkin Power Pack (תמונה: יח"צ Belkin)
סוללה ניידת Belkin Power Pack (תמונה: יח”צ Belkin)

המוצר האחרון נוגע למשתמשי אנדרואיד, לפחות בשלב זה, ומספק פתרון טעינה אלחוטי עבור מכשירים תומכים. ה-Belkin Boost Up תומך בתקן Qi לטעינה אלחוטית ומציע מטען 15 וואט (3 אמפר) לטעינה מהירה. נורת LED קטנה הממוקמת בחזית משטח הטעינה האלחוטי תעזור להבין מתי המכשיר התחיל להיטען לאחר הנחתו על המשטח.

בבלקין מציינים תמיכה במטען זה עבור מכשירי סדרות הגלקסי S, החל מה-Galaxy S6 ומעלה ועבור ה-Galaxy Note 5, אך כאמור, יוכל המטען לעבוד עם כל מכשיר התומך בטעינה אלחוטית בתקן Qi. מחירו של ה-Belkin Boost Up עומד על 379 שקלים.

מטען אלחוטי Belkin Boost Up (תמונה: יח"צ Belkin)
מטען אלחוטי Belkin Boost Up (תמונה: יח”צ Belkin)

כבל טעינה עשוי קוולאר

אם חוויתם בעבר בלאי מתמשך בכבלי הטעינה שלכם, ה-Mixit Duratek של Belkin הוא כנראה הפתרון עבורכם. לא מדובר במוצר זול, כאשר מחירו בישראל עומד על 169 שקלים, אך הכבל הזה בהחלט חזק ולא יקרע בקלות. על כן, מציעה החברה עבור מוצר זה 5 שנות אחריות.

הכבל מצופה בסיבי קוולאר במעטפת הפנימית, כאשר שכבת ההגנה החיצונית עשויה סיבי ניילון בקליעה כפולה. את ראשי הכבל ניתן לכופף עד לזווית של 180 מעלות מבלי שישברו או יתעקמו, כך על פי Belkin, וניתן למצוא כבלים שונים עבור חיבור Lightning (למכשירי iOS) עם MFI, חיבור USB-C וחיבור Micro USB. כבל הטעינה מגיע באורך 1.2 מטר.

תחנת עגינה

פרט לנושא הטעינה מתייחסים ב-Belkin גם למוצרים אחרים בשוק הדורשים השלמה באמצעות ציוד נלווה. אחד ממוצרים אלו היא תחנת עגינה התומכת ב-Thunderbolt 3 ומיועדת לספק פתרון להרחבת החיבורים במחשבי מקינטוש ודגמי מחשבים ניידים נוספים שהחיבורים בהם דלים. למוצר קוראת החברה Thunderbolt 3 Express Dock HD והוא יימכר בישראל במחיר של 2,290 שקלים.

עבור מחיר זה מציעה תחנת העגינה תמיכה בשני חיבורי Thunderbolt 3 (דרך USB-C) המהיר לשם העברת קבצים במהירות של עד 40 גיגה-ביט בשנייה וחיבור זוג מסכי 4K במקביל, חיבור אינטרנט קווי מהיר (Gigabit Ethernet), שני חיבור USB-A 3.0 מאחור ואחד נוסף מלפנים, חיבור DisplayPort ויציאת אודיו מלפנים ומאחור.

תחנת עגינה בלקין (תמונה: Belkin)
תחנת עגינה בלקין (תמונה: Belkin)


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים