יוצר הסדרה ‘אימה אמריקאית’ חושף טיזרים ואת השם לעונה 7: “כת”

מתוך טריילר לסיפור אימה אמריקאי: כת (תמונה: HBO)

ראיין מרפי (Ryan Murphy), יוצר “גלי” ו”אימה אמריקאית” (American Horror Story), אוהב למתוח את מעריצי הסדרה שלו. בעונה הקודמת, “רואנוק”, מעריצי הסדרה לא ידעו דבר על העונה הקרובה לפני שהיא עלתה לשידור. הפעם מרפי מסתורי מעט פחות, אך רק במעט.

מרפי כבר הצהיר שהעונה השביעית תעסוק בתקופה שלפני הבחירות האחרונות לנשיאות ארצות הברית. כעת, באירוע של הסדרה בכנס קומיק קון, נחשף שם העונה עם טיזר חדש וקריפי. העונה תקרא “כת” (Cult), והטיזר הציג עשרות ליצנים מאיימים למראה מתכנסים יחד.

האם הסדרה תעסוק ב”מגפת הליצנים” של 2016? במהלך שנת הבחירות דווחו ברחבי ארצות הברית כמויות מטרידות של ליצנים שהסתובבו בפרברים במהלך הלילה. האם מרפי ימתח קשר ביניהם לבין הבחירות עצמן? כרגע לא ידוע כלום על העונה מעבר להשערות וניחושים, אך מידע נוסף צפוי להחשף בקרוב.

יחד עם הטיזר הושק האתר AHS7.com. האתר לא זמין לצפיה בישראל, אך לפי הדיווחים מופיע בו הטיזר החדש, ואחריו עוד שש משבצות ריקות שאמורות להחשף אחת לשבוע. כל משבצת כזאת ודאי תספק עוד פרטים על העונה.

כבדרך כלל, שחקנים מעונות קודמות יחזרו לעונה הנוכחית. לרוב שחקנים חוזרים לשחק דמויות חדשות לחלוטין, אך לפעמים גם מדובר בדמויות חוזרות, שמקשרות בין סיפורי האימה השונים. בעונה החדשה יופיעו שוב שרה פולסון (Sarah Paulson) ואוון פיטרס (Evan Peters). לעונה יצטרפו בילי לורד (Billy Lourd) מ”מלכות הצעקה” והקומיקאי בילי אייכנר (Billy Eichner). התוספת הבולטת ביותר לקאסט היא יוצרת וכוכבת “בנות” לינה דנהאם (Lena Dunham).

“סיפור אימה אמריקאי: כת” תעלה לשידור ב-5 בספטמבר. הסדרה חודשה כבר עד עונה 9 כולל, כך שעונה זו, השביעית במספר, לא תהיה האחרונה.


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים