שירות הקלטה אוטומטי מגיע לסלקום tv

שלט לוגו סלקום tv (צילום: רונן מנדזיצקי, גאדג'טי) צילום: רונן מנדזיצקי, גאדג’טי

סלקום tv מקבל היום (ג’, 25.7) עדכון משמעותי בדמות שירות 24/7 המאפשר הקלטה אוטומטית של כל הערוצים הקיימים (כ-50 ערוצים) למשך תקופה בת שבוע ימים לאחור. התכנים מהשבוע האחרון כולם ישמרו בענן של סלקום, כך שבכל עת יוכלו המשתמשים בסלקום tv לגשת לכל אחד מתכנים אלו בכל אחד מהערוצים.

את השירות החדש מוסיפה סלקום ללקוחותיה ללא עלות נוספת וזה יגיע תחילה למשתמשי סלקום tv על גבי הממירים, כאשר בהמשך צפויה החברה לספק את העדכון גם למשתמשי השירות על גבי מכשירי אפל tv, אנדרואיד tv ובטלוויזיות החכמות.

שירות 24/7 מאפשר גישה לתכנים שהוקלטו במספר דרכים – תוכלו לעבור לתכניות קודמות בערוץ בו אתם צופים באותה עת דרך פס המידע (Info Bar) הקיים בתחתית המסך עבור כל ערוץ, כך שניתן יהיה לנוע קדימה ולראות אילו תכנים יגיעו בהמשך לערוץ זה וגם לנוע לאחור על מנת לצפות בתכנים ששודרו בערוץ קודם לכן.

השירות מאפשר גם מנגנון Start Over להרצה של תכנית לתחילתה, במידה שהגעתם לצפות בתכנית רק לאחר שהחלה, וניתן לגשת לרשימה כללית של התכנים לפי ערוץ ולפי מועדי השידור דרך תפריט חדש ונפרד בסלקום tv הנקרא “שודר השבוע“. בעת צפיה בכל תכנית שהוקלטה, תוכלו גם להריץ קדימה ולאחור כמה שתרצו.

שירות הקלטה בענן בסלקום tv (תמונה באדיבות סלקום)
שירות הקלטה בענן בסלקום tv (תמונה באדיבות סלקום)

בין הערוצים אשר כל לוח השידורים שלהם מוקלט בשירות 24/7 נכללים: ערוץ HD1, ערוץ 2, ערוץ 10, ערוץ 33, ערוץ הכנסת 99, חינוכית 23, ערוצי הספורט – 5, 5 פלוס,  LIVE HD5, SPORT HD 5, 5 GOLD , ONE HD, ערוצי צ’רלטון, נשיונל ג’אוגרפיק, ערוץ  HD9, ערוץ 24, ערוץ 20, ערוץ ויוה, ויוה פלוס, ערוץ CNN HD, FOOD NETWORK, FINE LIVINING, TRAVEL CHANNEL ,ערוץ סדרות ישראליות, ערוץ הופעות חיות, ערוצי אינטרנט שונים, ג’ים ג’אם Jim Jam,ערוץ בייבי Baby.

בנוסף לשירות ה-24/7 החדש, מוסיפה סלקום tv היום את שירות המוסיקה ווליום עבור משתמשי אפל tv. שירות ווליום כבר הגיע למשתמשי הממירים וכעת יוצע גם למשתמשי אפל tv עם כל ספריית המוסיקה הזמינה, כל הפלייליסטים, הז’אנרים וההמלצות בתצוגה המתאימה למסך הגדול. מנויי שירות סלקום tv על גבי האפל tv יקבלו את שירות המוסיקה ווליום ללא עלות נוספת וכחלק מהשירות הקיים. בהמשך, כך מוסרת היום סלקום, יהיה שירות ווליום זמין גם עבור המשתמשים במכשירי אנדרואיד tv ובטלוויזיות החכמות.

שירות המוסיקה ווליום בסלקום tv (תמונה באדיבות סלקום)
שירות המוסיקה ווליום בסלקום tv (תמונה באדיבות סלקום)


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים