שמועה: קונסולת ה-XBox 360 תתמוך בקרוב בתלת מימד

על פי ידיעה שמתקבלת מהאתר Eurogamer, מיקרוסופט תספק עדכון תוכנה ל-XBox 360 שיאפשר לו להציג יכולות תלת מימד מלאות ברזולוציית 1280×1470 בעזרת 2 באפרים שונים, מה שיספק תמונה באיכות 720p לכל עין בנפרד, בדומה ל-PlayStation 3.

המקור, המקורב לצוות הפיתוח של הקונסולה, ציין שלא רק שהיא מסוגלת להפוך את התלת-מימד למציאות, אלא גם עושה זאת אפילו טוב יותר מה-PS3, בהתחשב בעובדה שיש לכם חיבור HDMI, כמובן. המקור מעריך שמיקרוסופט תכריז רשמית על השדרוג הנכסף בתערוכת E3 שתתקיים בתחילת יוני.

ה-PS3 קיבלה רשמית את השדרוג בחודש יוני לפני שנה, ועד היום, הקונסולה של סוני היא היחידה שמסוגלת להציג משחקים בתלת-מימד מלא. ל-XBox 360 לעומת זאת, ישנו מספר מצומצם של משחקים הכוללים תלת-מימד, אולם הקונסולה מציגה זאת בצורה מוגבלת, בעקבות הימצאותו של באפר אחד בלבד ליצירת האפקט. בכדי לאפשר תצוגת תלת-מימד מלאה, יצטרכו המפתחים לדחוס שתי תמונות שונות לאותו הבאפר. נציג מיקרוסופט, אהרון גרינברג, הודיע לפני כשנה ש”קונסולות ה-XBox 360 מסוגלת להציג תלת-מימד מלא, אך השאלה מבחינת מיקרוסופט היא האם הגיימרים מעוניינים בכך”.

השדרוג צפוי להגיע בצורת עדכון תוכנה לקונסולה, תקופה קצרה לאחר ההכרזה הרשמית. משחקים בתלת מימד: גימיק או שדרוג מבורך? מה דעתכם?


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים