נלכד בעדשת המצלמה: מכשיר חדש של LG ו-T-Mobile בעל עיצוב חדשני

בעידן בו רוב הסמארטפונים נראים אותו הדבר – בלוק גדול עם מסך מגע שמכסה את רוב המכשיר, קשה להפתיע אותנו. אך מסתמן שעדיין לא ראינו הכל, אם חשבנו שסוני אריקסון חידשה כאשר חשפה בפנינו סליידר נשלף שבמקום מקלדת ישנם כפתורי משחק ענקיים, כעת תורה של LG לנסות ולהפתיע אותנו עם סליידר לא פחות יוצא דופן.

המכשיר החדש של LG נחשף באירוע של אורנג’ (העולמית) בלונדון וללא ספק נראה מיוחד מאוד – המכשיר הוא בעל מקלדת מלאה הנשלפת בהרמת הסליידר, אלא שהמקלדת הזו אינה רגילה – היא חצויה לשני חלקים, כאשר ביניהם ישנו מסך מגע נוסף. ביכולתו של מסך המגע להכיל עד שמונה קיצורי דרך שונים, מה שיאפשר גישה מהירה לאפליקציות השימושיות ביותר שלנו מבלי שנצטרך להזיז את האצבע יותר מידי בעת ההקלדה, מה גם שהאפשרויות למנף את המסך הנוסף לשימושים נוספים, משחקים בן היתר, אינן מוגבלות. בלוג הטכנלוגיה הבריטי Pocket-lint הצליח לשים את ידו על המכשיר המסתורי של LG, אך לא הצליח לענות על שאלות רבות שהתעוררו. עדיין לא ידוע מה יהיה שמו המסחרי של המכשיר החדש, כאשר השמועות מצביעות על שני שמות שונים LG Flip II ו-LG Maxx Q. מערכת ההפעלה של המכשיר, תהיה כמובן אנדרואיד.

אין ספק ש-LG שלפה מהכובע שפן שטרם חשבו עליו, או שטרם נמצא לו שימוש שיצדיק את ההשקעה. אחרי הכל, החברה הציגה קונספט מעניין שיכול להוות קרקע פוריה למפתחים רבים שינסו להוציא את המירב מאותו מסך. חשוב לציין כי המכשיר נראה רחוק מלהיות גמור: מספר חלקים במכשיר לא היו יציבים במקומם ורזולוציית המסך הראשי טרם נקבעה. אין לדעת אם מדובר באב-טיפוס מהעבר שלא עתיד להגיע לידנו לעולם, אך בעולם הסלולר אין לדעת מה החברות הגדולות יעשו על מנת להיות בראש טבלת המכירות. מה דעתכם? אהבתם את הקונספט החדש או חושבים שעדיף שהמכשיר ישאר בגדר אב-טיפוס?


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים