מחר: גמר אליפות נוקיה ב-Angry Birds

מזה כשבוע שמתקיימת ברחבי הארץ אליפות נוקיה במשחק הפופולארי Angry Birds, אשר בסופה יוכתר אלוף ה-Angry Birds הישראלי הראשון שיזכה בכרטיס טיסה זוגי לברצלונה כולל אירוח וכניסה לפארק האטרקציות PORT AVENTURA – בחסותה המלאה של חברת יורוקום, נציגת נוקיה בישראל.

עד כה התקיימו שלבי מוקדמות בערים כפר-סבא, חיפה וראשון-לציון, בה יתקיים מחר גם הגמר הגדול, אליו יגיעו חמשת המתמודדים שהשיגו את הניקוד הגבוה ביותר בכל יום מוקדמות. בנוסף, יגיעו לגמר שני המתמודדים שלא זכו להכנס לחמישיה באחד מימי המוקדמות אך צברו את הניקוד הגבוה ביותר בין כל המקומות השישיים. זאת אומרת שבגמר יתחרו ביניהם ראש בראש 32 מתמודדים. יום המוקדמות האחרון, אגב, נערך היום (שלישי) החל מהשעה 16:30 ועד 1:00 במתחם הסינמה סיטי בראשון-לציון.

שיטת צבירת הניקוד פשוטה: לרשותו של כל משתתף עומדות 5 דקות, במהלכן יצטרך לעבור שלושה שלבים (6, 9 ו-21) בניקוד הגבוה ביותר. רק במעבר של כל שלב, יהיה זכאי המשתתף לעבור לשלב הבא. השלבים שיאלצו מתמודדי הגמר לעבור נשמרים בסודיות.

אתמול ביקר צוות גאדג’טי ביום המוקדמות הראשון שנערך בעיר ראשון-לציון וזכה לראות הפקה קטנה ומאוד מושקעת שכללה בין היתר ציפור עצבנית (וענקית) שהסתובבה במתחם, שידור המשחקים על עשרות מסכי LCD, קריינות ואף חלוקת מוצרי Angry Birds לכלל המשתתפים.

בהצלחה לכל המתמודדים!


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים