פרטים חדשים: HTC Ruby יגיע עם מעבד 1.5Ghz כפול ליבה

מכשיר ה-HTC Ruby נחשף בחודש החולף מספר פעמים, במהלך תקופה זו הספקנו לחשוב כי מדובר במכשיר WP7 לאחר מכן התברר כי מדובר במכשיר אנדרואיד, כאשר הסברה הייתה כי הוא מיועד לשוק הנמוך. כעת ה-HTC Ruby מתברר בכלל כמכשיר לשוק הגבוה, כך לפחות לפי אתר TmoNews. המקור טוען כי מסך המכשיר הינו בגודל של 4.3 אינץ’ ברזולוציית qHD, פלטפורמת ה-Snapdragon מסדרת S3 עם מעבד 1.5Ghz כפול ליבה, זיכרון פנימי 1GB RAM, מצלמה אחורית 8 מגה-פיקסל, מצלמה קדמית 2 מגה-פיקסל ובולוטות’ 3.0. גרסת האנדרואיד של ה-Ruby עדיין לא ברורה אולם ככל הנראה יריץ את Sense 3.5 UI.

אחת התמונות של המכשיר חושפות כי הוא מיועד לרשת T-Mobile האמריקאית, שרק לא מזמן השיקה יחד עם HTC את מכשיר ה-myTouch 4G Slide המצטיין דווקא ביכולות הצילום שלו. ה-HTC Ruby יהיה ככל הנראה התשובה המהירה של HTC לאייפון 5, יחד עם ה-HTC Vigor ושניהם אמורים להיות מושקים במהלך חודש ספטמבר. חשוב לציין שהחברה השיקה רק לא מזמן בארה”ב את ה-HTC Sensation, אך נראה כי ההצלחה של ה-Galaxy S II המתעלה עליו מבחינת ביצועים והאייפון 5 בדרך מצליחים להלחיץ קצת את HTC ולגרום לה להזדרז להשיק מכשירים עוצמתיים שימשכו הרבה תשומת לב.



חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים