טלוויזית Toshiba CEVO בשילוב ה-Boxee Box הושקה בישראל

באירוע שנערך היום בהרצליה פיתוח, הושקו בישראל, בשיתוף פעולה של טושיבה (ניופאן), Boxee, באג ו-D-Link, מסך הטלוויזיה CEVO ו-Boxee Box. אחרי אספרסו קצר ואיזה משהו מתוק ליד, הנואם צביקה שיינפלד, מנהל שיווק ניופאן, מתחיל בסקירת רקע ונתונים סטטיסטיים על שוק הצרכנים של הטלוויזיות בישראל:

  • טלוויזיות לד נמכרות כיום יותר מכל טלוויזיה בטכנולוגיה אחרת.
  • 72% מהצרכנים מעוניינים בטכנולוגיית תלת מימד במסך הביתי.
  • שני-שלישים מהצרכנים מתעניינים במסך עם חיבור לרשת.
  • בממוצע, ישנם 3 מסכים בבית.
  • הטלווזיה כרהיט – העיצוב גם חשוב.

“אנו משיקים היום את טלוויזיית העל של טושיבה וגאים להוביל באמצעות טושיבה בישראל את מהפכת הצפייה בטלוויזיה בשילוב ה-Boxee Box”, הכריז שיינפלד.

Toshiba CEVO

לטלוויזיה החדשה, בעלת מסך 55 אינץ’, 7 ליבות שגורמות לכל אחת מ-3,072 נורות הלד לדלוק באופן עצמאי ובעוצמת הארה של1000cd/m²; יכולת המרה משידורי 2D ל-3D; פאנל סאונד הממוקם מתחת למסך ומעניק איכות ועוצמת סאונד ברמה גבוהה (עדיין לא ניסינו); כונן 500GB להקלטת DTT.

ברגע שנפתחה מולי הטלוויזיה לקחתי שני צעדים אחורה, לא רק בגלל הגודל העצום שלה, אלא גם מעוצמת ההארה ו”הלבן” הכמעט מסנוור ומרשים. עדיין לא ניסינו, אך נראה מבטיח מאוד.

מחיר מומלץ לצרכן: 23,990 ₪

Boxee Box

הנואם הבא, תום סלע מחברת בוקסי, הציג את ה-Boxee Box שנוצר משיתוף פעולה בין חברת D-Link לחברת בוקסי. המכשיר מעוצב כרהיט קטן ואלגנטי, בתוכו מסתתר מעבד Atom CE4100 של אינטל המריץ את התוכנה בחלקות. לבוקסי שתי יציאות USB, יציאת HDMI, חיבור LAN ושתי יציאות אודיו – אופטית ואנלוגית. בנוסף, חברת Boxee פיתחה תוכנה ייעודית לאייפד, המאפשרת צפייה ושליטה דרך המכשיר, ולאייפון, המשמשת כשלט. השלט שמגיע יחד עם המכשיר עובד על גלי RF (ולא על אינפרא-אדום) ובכך מגדיל את טווח השליטה ואינו צריך “לראות” את המכשיר (לצורך העניין, המכשיר יכול לשבת מאחורי הבידורית).

תוכנת הבוקסי מעניקה (בעיקר למי שגר בחו”ל) גישה להרבה מאוד תכנים: 10,000 תוכניות, 20,000 סרטים, 200 אפליקציות, מדיה מקומית ורשתות חברתיות. בהצגת השקופית, נזרקה שאלה מהקהל: “וכמה באמת פתוח למשתמש הישראלי?” תום התקשה לענות, אבל הצלחנו להבין שלא מדובר בהרבה.

הבוקסי, לטענתו של סלע, טובה מהמתחרים בשוק (אפל, מיקרוסופט, סוני ועוד) בכך שכתובה בקוד פתוח, בפשטות הפעלתה, בטיפול החכם שעושה במדיה הביתית ובחיפוש האונברסלי. ה-Boxee Box נמכר מהיום ברשת באג ומחירו 1,200 ₪ (באירופה נמכר בסביבות ה-200 יורו).

אז מה מעניק לנו שיתוף הפעולה בין החברות?

ראשית, מבצע: קונים אחד ומקבלים את השני מתנה (התשלום יבוצע על המוצר היקר מבין השניים). ואם כבר יש לכם מסך טושיבה מהשנתיים האחרונות, אתם רשאים לפנות למוקד שירות הלקוחות של ניופאן ולקבל שובר הנחה בסך 300 ₪ לקניית ה-Boxee Box. שנית, הושק ערוץ ייחודי המקודד אך ורק למשתמשי טושיבה ו-Boxee Box שברגע זה כל תוכנו הם 8 סרטים: זוהי סדום, בלתי נשכחים, סטפ-אפ ועוד…

One more thing, עצה קטנה למארגני האירוע – יש להתארגן בפעם הבאה עם חיבור מהיר יותר לאינטרנט והצגת תכנים, כדוגמת אפליקציית האייפד, על גבי מסך גדול ולא ממכשיר האייפד עצמו הנמצא בידיו של הנואם.


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים