אומת מפרטו של Motorola DROID HD; ההכרזה בשבוע הבא

בחשיפה בלעדית, טוען אתר BGR שווידא באופן סופי כמה מנתוניו של Motorola DROID HD, שאולי מוכר לכם באחד משני השמות הקודמים שלו – DROID RAZR ו-DROID Spyder. על פי הדיווח, המכשיר החדש יהיה דק יותר ומהיר יותר מה-iPhone 4S, בעל זיכרון RAM בנפח 1GB, מעבד 1.2GHz Dual Core, מסך בגודל 4.3 אינץ’ וקישוריות 4G ברשת ה-LTE, מה שסביר להניח יהפוך אותו למכשיר ה-LTE הדק ביותר עד כה.

נתונים כגון גודלו של המסך, נפחו של הזיכרון וסוג המעבד היו צפויים והם בסך הכל מישרים קו עם רוב המכשירים המתקדמים של היום. מכשיר LTE דק יותר מ-iPhone 4S, דווקא לא היה משהו שיכולנו לשער. מהוידאו שפרסמה מוטורולה, בו היא מתארת מכשיר “מהיר יותר, דק יותר, חכם יותר וחזק יותר” עולה כי הנתונים הללו כנראה נכונים. המכשיר יוכרז באופן רשמי בשבוע הבא (18 באוקטובר) באירוע שתקיים החברה יחד עם רשת Verizon, בו צפויים להיחשף גם מכשירים נוספים כמו XOOM 2 ו-Atrix 2.


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים